تراشتگن: این برد مرهم روح هواداران بود

تراشتگن: این برد مرهم روح هواداران بود

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان برد دیدار دوستانه برابر فرانسه را برای بالابردن روحیه هواداران و اعضای تیم ملی آلمان مهم تلقی کرد.

به گزارش سادس و به نقل از بیلد، آلمان در دیداری دوستانه در دورتموند میزبان فرانسه بود و با هدایت موقت رودی فولر با نتیجه ۲ بر یک نایب قهرمان جهان را از پیش رو برداشت. توماس مولر و لروی سانه برای آلمان گل زدند و تک گل خروس‌ها را گریزمان به ثمر رساند. 

مارک آندره تراشتگن و توماس مولر در مورد برد آلمان مقابل فرانسه اظهار نظر کردند. دروازه بان تیم ملی آلمان درباره برد در دیدار دوستانه برابر فرانسه گفت:‌ این برد مرهم روح  هواداران و همچنین خودمان بود. ما برابر فرانسه تلاش زیادی کردیم و مردم این را دیدند. روزهای عجیب و دشواری را سپری کردیم. این برد به ما اعتماد به نفس می‌دهد و این چیزی است که به آن نیاز داشتیم.

هانسی فلیک پس از ۱۵ سال که یوآخیم لوو هدایت تیم ملی فوتبال آلمان را بر عهده داشت، جایگزین او شد. فیلک ابتدا دستیار یواخیم لوو بود اما بعد از عملکرد خیره‌کننده‌اش در بایرن‌مونیخ و کسب سه‌گانه به عنوان جایگزین لوو انتخاب شد تا هدایت ژرمن‌ها را بر عهده بگیرد. او به نخستین سرمربی در تاریخ ۱۲۳ ساله فوتبال آلمان تبدیل شد که از کار برکنار می‌شود. همه ۱۰ سرمربی سابق آلمان بعد از پایان قراردادشان از تیم کنار رفتند و فلیک تنها سرمربی است که اخراج می‌شود.

توماس مولر نیز که در این دیدار گلزنی کرد افزود: ما هنوز راهی طولانی برای پیمودن داریم. خیلی باید بهتر شویم. باید از هانسی و تیم مربیگری‌اش تشکر کنم. او تلاش زیادی برای تیم کرد و متاسفیم که نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. برای هانسی خیلی ناراحت هستیم و باید تاکید کنم خیلی سخت بود که دوباره دور هم جمع شویم و به فوتبال فکر کنیم. خوشحالیم با این برد هوادارانمان خوشحال شدند.

آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴ است که باید تابستان آینده در خانه میزبان یورو باشند. به همین خاطر ژرمن‌ها در دور انتخابی حاضر نیستند و دیدارهای دوستانه برگزار می کنند.

سرمربی آلمان در یورو کیست؟

هنو.ز مشخص نیست در یورو چه کسی قرار است هدایت آلمان را بر عهده بگیرد. فعلا رودی فولر به عنوان مربی موقت وظیفه هدایت آلمان را بر عهده دارد. یکی از مهمترین گزینه‌ها یورگن کلوپ است که باید دید چه تصمیم خواهد گرفت. کلوپ ۵۶ ساله از سال ۲۰۱۵ مربی لیورپول بوده و با این تیم در سال ۲۰۱۹ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و یک سال بعد لیگ برتر شد.

اخیراً کلوپ بارها علاقه‌اش را به هدایت تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرده اما در عین حال به قراردادش با لیورپول که تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد نیز اشاره کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *