حمایت عربستان از مانچینی باوجود شروع کابوس‌وار

حمایت عربستان از مانچینی باوجود شروع کابوس‌وار

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان بعد از شکست برابر کره جنوبی به حمایت از روبرتو مانچینی پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از سعودی اسپورت، تیم ملی فوتبال عربستان در دیداری دوستانه به مصاف کره‌جنوبی رفت و با یک گل شکست خورد.

این دومین شکست پیاپی عربستان با هدایت مانچینی به شمار می‌آید. عربستانی‌ها پیش از این هم در نخستین حضور مانچینی روی نیمکت با نتیجه سه بر یک برابر کاستاریکا شکست خوردند.

بیشتر بخوانید

چرا مانچینی مربیگری عربستان را پذیرفت؟

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان درباره انتقاد هواداران از عملکرد کیفی تیم بعد از آمدن مانچینی گفت: هواداران این حق را دارند که نظر خود را بیان کند اما هیچ وقت یک مربی نمی‌تواند همه هواداران را راضی کند. از  هواداران برای حضور در این بازی تشکر می‌کنیم، همچنان که از هواداران نیوکاسل هم به خاطر این استقبال بسیار خوب تشکر می‌کنیم. شکست در دیدارهای دوستانه این فایده را دارد که نقاط ضعف تیم را شناسایی می‌کند تا در بازی‌های بزرگ آنها را برطرف کرد.

او ادامه داد: ما با مانچینی هنوز در ابتدای راه هستیم و فدراسیون فوتبال به این مربی ایتالیایی فرصت کامل برای ساختن  یک تیم خوب خواهد داد. در ماه اکتبر یک اردو در شهر پرتغال برگزار خواهیم کرد تا سرمربی تیم آشنایی بهتری از بازیکنان داشته باشد و تیم را آماده جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی کند.

تیم ملی فوتبال عربستان در جام ملت‌های آسیا که در ماه ژانویه در قطر برگزار خواهد شد در گروه ششم با تیم های تایلند، عمان و قرقیزستان همگروه است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *