تسابولف: یونس امامی؟ کشتی‌گیر خوبی است اما من به طلای جهان می‌رسم

تسابولف: یونس امامی؟ کشتی‌گیر خوبی است اما من به طلای جهان می‌رسم

کشتی‌گیر روس‌تبار تیم ملی صربستان و دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان گفت: یونس امامی کشتی‌گیر خوبی است اما طلای مسابقات جهانی از آن من خواهد شد.

به گزارش سادس، ختیگ تسابولف با توجه به امکانات خوب کمپ تیم‌های ملی کشتی و مزیت تمرین در کنار کشتی‌گیران ایران، آخرین روزهای آماده‌سازی‌اش را در اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران پشت سر گذاشت.

دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان در گفتگو با سادس، درباره دلایل حضورش در کمپ تیم‌های ملی کشتی ایران پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: سال گذشته نیز به کمپ تیم‌های ملی ایران آمدم و تمرین‌هایم را انجام دادم. امسال نیز با توجه به امکانات و فضای فوق‌العاده فدراسیون کشتی ایران، این درخواست را مطرح کردم که مورد موافقت قرار گرفت.

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم صربستان‌، درباره تمرین با ملی‌پوشان کشتی ایران گفت: تمرین در کنار کشتی‌گیران خوب ایران تاثیر زیادی در روند آماده‌سازی‌ام داشته است. کشتی در ایران طرفداران زیادی دارد و امکانات بسیار خوبی از سوی فدراسیون کشتی ایران مهیا شده است.

او درباره یونس امامی، یکی از رقبایش در مسابقات قهرمانی جهان خاطرنشان کرد: یونس کشتی‌گیر بسیار خوبی است و قطعا یکی از نفرات مطرح در وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات جهانی خواهد بود. او از نظر فنی و تکنیکی جزو کشتی‌گیران خوب جهان در این وزن است.

تسابولف ادامه داد: البته وزن ۷۴ کیلوگرم یک وزن المپیکی است که کشتی‌گیران بسیار خوبی در این وزن روی تشک می‌روند. نفرات دیگری همچون کایل دیک آمریکایی، محمدُف بلاروس، سالکازانُف از اسلواکی و فرانک چامیزو از جمله چهره‌های مطرح این وزن در مسابقات جهانی بلگرادند. ما نیز از امتیاز میزبانی مسابقات برخورداریم و طرفداران کشتی در صربستان برای تشویق تیم به سالن می‌آیند.

این کشتی‌گیر ۳۲ ساله درباره هدفش از حضور در مسابقات جهانی گفت: کشتی‌گیران خوبی در این وزن حضور دارند اما من فقط برای کسب مدال طلا به میدان می‌روم.

او در پاسخ به این سوال که آیا یونس امامی شانس رسیدن به مدال طلای جهان را دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: امامی کشتی‌گیر بسیار خوبی است اما مدال طلای جهان برای من خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *