پلیس محوری‌ترین دستگاه در تامین امنیت/برخورد جدی با عاملان ناامنی در کشور

جانشین فرمانده فراجا پلیس را محوری‌ترین دستگاه در ایجاد و تامین امنیت کشور دانست.

به گزارش سادس، سردار قاسم رضایی نقش فراجا در تامین امنیت کشور را محوری توصیف کرد و گفت:‌ برابر قانون همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با انتظامی کشور برای تامین امنیت هستند.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت امنیت محله محور در تامین امنیت، گفت: باید با انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم جلوگیری شود تا با کم‌ترین هزینه امنیت کشور تامین شود.

جانشین فرمانده فراجا همچنین با تاکید بر برخورد جدی با عاملان ناامنی در کشور، خاطرنشان کرد: قرارگاه‌های مبارزه با سرقت و سلاح توامان به اقدامات خود ادامه می‌دهند و با هرگونه موارد نا امنی برخورد خواهند کرد.

رضایی همچنین با اشاره به بازدیدش از فرماندهی انتظامی استان البرز گفت:‌ از مجموعه تلاش‌های همکارانم در این استان تشکر می‌کنم. استان البرز به واسطه تنوع قومیتی و وضعیت جغرافیایی، یکی از استان‌های مهم کشور است که تامین امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی قابل توجه پلیس البرز در ماموریت های خود، افزود: پلیس در این استان در حوزه‌های مختلف از جمله سرقت اقدامات قابل توجهی انجام داده که نشان از یک اقدام جهادی است. علی‌رغم اقدامات قابل توجه پلیس البرز در بحث مبارزه با سلاح غیرمجاز و اراذل و اوباش، این اقدامات باید با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *