دیدار استاندار خوزستان با ملی‌پوشان خوزستانی اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی جهان

دیدار استاندار خوزستان با ملی‌پوشان خوزستانی اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی جهان

سادس/خوزستان استاندار خوزستان امروز با همراهی رییس هیات کشتی استان در جریان آخرین وضعیت ملی‌پوشان اعزامی استان به رقابت‌های کشتی فرنگی جهان قرار گرفت.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز بیستم شهریورماه در حاشیه این دیدار با بیان اینکه خود از جامعه کشتی است و تمامی رنج و درد کشتی گیران را به شخصه درک کرده است، اظهارکرد: ملی پوشان و قهرمانان الگوی ورزشکاران و نیز نونهالان، نوجوانان و جوانان هستند و هر حرکت آن ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش سادس، وی ادامه داد: چه خوب است که کشتی گیران الگوی مناسبی برای ورزشکاران هستند و رفتار و منش آن‌ها در هنگام پیروزی‌ها قطعا مورد توجه قرار می‌گیرد.

حسینی محراب تصریح کرد: هر چه لازم باشد و در عهده و اختیارات استانداری باشد، انجام می دهیم تا کشتی خوزستانی پیشرفت کند.

در پایان این مراسم با اهدای هدایای نقدی از سوی جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان از ملی پوشان اعزامی استان به رقابت‌های جهانی صربستان تقدیر شد. به شش ورزشکار و مربی خوزستانی نفری ۵۰۰ دلار اهدا شد. 

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان قرار است بامداد روز بیست و هفتم شهریورماه به رقابت های قهرمانی جهان در بلگراد صربستان اعزام شود.

برای اولین بار در تاریخ کشتی استان خوزستان است کخ از ۱۰ کشتی گیر اعزامی ایران به مسابقات جهانی، شش کشتی گیر از خوزستان هستند.

پویا دادمرز، مهدی محسن نژاد، ایمان محمدی، دانیال سهرابی، علیرضا  مهمدی و امین میرزازاده، شش فرنگی کار خوزستانی شرکت کننده در جهانی صربستان هستند. 

همچنین فرزاد ایمانعلی زاده به عنوان مربی از خوزستان تیم ملی کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *