نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد ناشنوایان در قهرمان جهان

نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد ناشنوایان در قهرمان جهان

در پایان مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوا در قرقیزستان تیم ملی کشتی آزاد ایران ‌با کسب ۳ مدال طلا ، ۱ نقره و ۴ برنز نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گزارش سادس، مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوا از روز یکشنبه ۱۹ شهریور در بیشکک قرقیزستان آغاز  و در پایان تیم ایران با ۸ مدال (۳ طلا ، ۱ نقره و ۴ برنز ) نایب قهرمان این رقابت ها شد و تیم های ترکیه و قزاقستان به ترتیب در جایگاه اول و سوم ایستادند.

برای تیم ایران محمد سیاهوشی ، حسین نوری و عرفان ستاری (مدال طلا )، محمد زارعی (مدال نقره) ، کیوان رستم آبادی ، حمیدرضا کنعانی، علی شکیبازاده و محمدرسول قمرپور (مدال برنز) کسب کردند.

در این مسابقات و در وزن ۶۱ کیلوگرم؛ محمد سیاه‌وشی با کشتی گیر قزاقستان رقابت کرد کرد و ۱۱ بر صفر به برتری رسید، در دومین دیدار ۱۰ بر صفر کشتی گیر هندی را شکست داد و در سومین دیدار ۱۲ بر ۱ کشتی گیر آمریکایی را شکست داد.
سیاه وشی در دیدار بعدی خود در مصاف با کشتی گیر ترکیه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و پس از پیروزی ۱۱ بر ۱ برابر کشتی گیر اوکراینی به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم؛ حسین نوری در دور اول کشتی گیر هندی را ۸ بر صفر شکست داد در دور دوم ۶ بر ۲ برابر حریف قزاقستانی به برتری رسید و در مصاف با کشتی گیر یونانی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و در رقابت با حریف ترکیه ۴ بر ۲ پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم؛ عرفان ستاری در رقابت با کشتی گیر هند ۴ بر ۱ پیروز شد ، در دور دوم ۱۴ بر ۶ برابر حریف ارمنستانی به برتری رسید و  در مبارزه با کشتی گیر ترکیه ۱۲ بر ۲ به برتری رسید و در مصاف با حریف اوکراینی ۸ بر ۶ پیروز شد و به سومین مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم؛ محمد زارعی در مصاف با حریف قزاقستانی ۱۱ بر ۱ شکست خورد در مبارزه دوم ۱۰ بر ۶ کشتی گیر ارمنستان را شکست داد و در مصاف با حریف ترکیه ای با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و در مبارزه با کشتی گیر قزاقستانی ۱۰ بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم؛ محمدرسول قمرپور در مبارزه اول برابر حریف قرقیزستانی با انصراف کشتی گیر میزبان برنده اعلام شد و در دور دوم برابر کشتی گیر ترکیه ضربه فنی شد و با انصراف کشتی گیر یونانی به مدال برنز رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *