انتقال سه سوله کارخانه زمزم به خارج از تهران/تحویل ۲۷ هزار متر زمین به شهرداری

شهردار منطقه ۱۰ گفت: تا کنون سه سوله کارخانه زمزم در راستای انتقال مشاغل مزاحم به بیرون شهرها به خارج از تهران منتقل شده است و تا پایان امسال ۲۷ هزار متر زمین در اختیار شهرداری منطقه قرار خواهد گرفت.

به گزارش سادس، مهدی اخ‌الصنایع در جلسه نظارت میدانی و ستادی شهرداری منطقه که با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد، گفت: مدیریت شهری منطقه ۱۰ در بحث درآمدهای جاری سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه مدت زمان برای انجام برنامه‌های کوتاه‌مدت یک تا سه ماه، برنامه‌های میان‌مدت سه تا ۶ ماه و برنامه‌های بلندمدت ۶ماه تا یک‌سال در نظر گرفته شده است، افزود: درخواست افزایش طبقات از سه به چهار و چهار به پنج طبقه از جمله برنامه‌های کوتاه مدت است که تا کنون در این زمینه ۱۷۹ پرونده بررسی شده است، همچنین مجوز احداث ۶ طبقه در این منطقه هم صادر شده است.

اخ‌الصنایع اظهار کرد: پروژه ستاک که ۲۷ پروژه به صورت ساختمانهای مجزا در خیابان شبیری و جنوبی‌ترین نقطه منطقه ساخته شده از جمله برنامه‌های کوتاه‌مدت شهرداری منطقه ۱۰ است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری ۵۸۶ پروژه بلندمدت برای منطقه درنظر گرفته است، گفت: پارکینگ حسین مهدی، از جمله برنامه‌های بلندمدت منطقه ۱۰ است که سالها به صورت زمین بایر در منطقه رها شده بود و با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد امتیازات ویژه‌ای از قبیل مجوز احداث ۵۰ درصد پارکینگ طبقاتی و ۵۰ درصد احداث پروژه‌های مسکونی در اختیار سازندگان قرار دهیم و تلاش می‌شود این موضوع طبق کمیسیون ماده پنج صورت گیرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ شهردار منطقه ۱۰ ادامه داد: با توافقاتی که با بنیاد مستضعفان داشتیم تا کنون سه سوله کارخانه زمزم به خارج از تهران منتقل شده است و تا پایان امسال ۲۷ هزار متر زمین برای احداث مجموعه اداری، تجاری، تفریحی و مسکونی در اختیار شهرداری منطقه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *