۳ برنز دستاورد آزادکاران ناشنوای ایران در قهرمانی جهان

۳ برنز دستاورد آزادکاران ناشنوای ایران در قهرمانی جهان

در پایان رقابت‌های پنج وزن اول کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوای قهرمانی جهان در قرقیزستان، کشتی‌گیران ایران در روز نخست به سه مدال برنز دست یافتند.

به گزارش سادس، در پایان رقابت‌های پنج وزن اول مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوا در بیشکک قرقیزستان آزاد کاران ایران در اوزان ۶۵ ، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

نتایج پنج وزن اول به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم کیوان رستم آبادی در مصاف با حریف آمریکایی خود ۹ بر ۴ به برتری رسید و در مبارزه دوم خود ۱۴ بر ۴ نتیجه را به کشتی گیر ترکیه واگذار کرد. رستم آبادی در رقابت سوم خود برابر حریف اوکراینی ۵ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حمیدرضا کنعانی در مصاف با کشتی گیر ترکیه ۹ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد و در مبارزه دوم خود ۴ بر ۲ حریف کوبایی را شکست داد و در دور سوم برابر حریف هندی به برتری رسید اما در نیمه نهایی ۶ بر ۱ برابر نماینده قزاقستان شکست خورد. او در مصاف با کشتی گیر هند ۷ بر ۲ پیروز میدان شد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۹۷ کیلوگرم؛ علی شکیبازاده در مبارزه اول خود حریف آمریکایی را ضربه فنی کرد، در کشتی دوم کشتی گیر هند را دیسکالیفه کرد و در نیمه نهایی ۱۰ بر صفر مغلوب حریف اوکراین شد و در مبارزه با کشتی گیر آمریکایی ۱۰ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۵۷ کیلوگرم؛ ابوالفضل جامه داری در رقابت با کشتی گیر اوکراین ۴ بر ۳ مغلوب شد و در دومین مبارزه ۱۰ بر صفر نتیجه را به کشتی گیر بلاروس واگذار کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم؛ حسین دریکوند در دور اول با کشتی گیر میزبان مبارزه کرد و ۴ بر صفر شکست خورد در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفرحریف مغولستانی را شکست داد و در مصاف با کشتی گیر قزاقستان ۱۰ بر صفر مغلوب شد.

رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان فردا دوشنبه ۲۰ شهریور در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *