اتمام عملیات لایروبی رودخانه«کن»/ انتقال پسماند و نخاله از محدوده امام زاده داود، سولقان و کن

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ به رسوب برداری مسیل کن اشاره کرد و گفت: لایروبی رودخانه کن به شکل ویژه انجام شده است اما بخشی از این لایروبی در همجواری رودخانه دپو شده که برای جمع‌آوری آن باید اقدامات عمرانی صورت گیرد.

به گزارش سادس، علی بخشی با اعلام خبر اتمام عملیات لایروبی ۱۲ کیلومتری رودخانه کن و وردآورد با هدف جریان روان بارش باران گفت: لایروبی این رودخانه به دو روش سنتی و مکانیزه صورت گرفته، بخش مکانیزه در بالادست رودخانه صورت گرفته و حجم قابل توجهی پسماند و نخاله از محدوده امام زاده داوود، سولقان و کن به پایین دست در طول سال انتقال داده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در خصوص اجرای عملیات پاکسازی و لایروبی رودخانه کن و تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته در این خصوص همزمان با بارش‌های بهاری در ماه‌های ابتدایی شاهد جریان روان آب باران در این رودخانه بودیم. همچنین در بخشی از رودخانه کن که در بوستان جوانمردان قرار دارد به دلیل لایروبی به موقع این رودخانه در فصول بارش مشکل طغیان در این رودخانه وجود نخواهد داشت.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی یادآور شد: عملیات لایروبی و پاکسازی مسیر دو رودخانه کن و وردآورد از انتهای سال گذشته آغاز و تا قبل از فصل بارش پائیزی به اجرای کامل در خواهد آمد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *