سرپرست تیم امید: با قدرت در مسابقات هانگژو شرکت می‌کنیم/ بمب‌ها را برای بعد از بازی بگذارید

سرپرست تیم امید: با قدرت در مسابقات هانگژو شرکت می‌کنیم/ بمب‌ها را برای بعد از بازی بگذارید

سرپرست تیم ملی امید درباره آخرین شرایط این تیم قیل از اعزام توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سادس، مهران فرقانی، سرپرست تیم ملی امید عصر جمعه در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک‌شنبه صبح عازم تاشکند هستیم. دانیال ریگی جایگزین سامان فلاح شده است. از باشگاه سپاهان تشکر می‌کنیم که با توجه به این که با زنیت روسیه بازی داشت ولی بازیکنانش را در اختیار تیم ملی امید قرار داد.

او ادامه داد: ۵۰ سال است که می گویند این تیم به المپیک نرفته است. این فشار نباید روی بازیکنان به وجود بیاید. شاید زمانی که این بازیکنان متولد شده‌اند این تیم قهرمان آسیا شده باشد. من خودم ۴۸ سال سن دارم و یادم نمی‌یاید. این‌ها آینده فوتبال هستند و به آن‌ها بها دهید.

فرقانی افزود: همه بازیکنان حضور دارند و هاشمی‌زاده هم بعد از بازی تراکتور و استقلال خوزستان در فرودگاه به تیم اضافه خواهد شد.

سرپرست تیم امید درباره این که غیبت بازیکنان سپاهان در هانگژو به تیم ضربه خواهد زد یا خیر؟ بیان کرد: سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد و نماینده فوتبال ایران است. باید تعامل داشته داشته باشیم.

وی درباره این که از لیست بزرگسالان تیم ملی کسی به تیم امید اضافه خواهد شد یا خیر؟ افزود: این مسائل را از آقای عنایتی بپرسید. هنوز لیست بازی‌های اسیایی را از عنایتی تحویل نگرفته‌ام. ۲ بزرگسالان در لیست حضور دارند.

فرقانی درباره این که سامان فلاح به بازی‌های آسیایی خواهد رسید یا خیر؟ گفت: ان‌شاءالله به بازی‌های آسیایی خواهد رسید.

سرپرست تیم امید درباره این که کدام بازیکنان مشکل خروجی دارند افزود: محمدرضا بردبار مشکل خروجی دارد که صبح فردا باید به نظام وظیفه بروم. از دوستان خواهش می‌کنم مساعدت‌های لازم را انجام بدهند. مربیان روی حضور وی تاکید دارند. با صیادمنش دیشب صحبت کردم و بلیت را برای وی ارسال کردم. با پوردارا و حزباوی هم هماهنگی‌های لازم را انجام داده ام. من دیدم که نوشته بودند بمب می‌ترکد و به تیمی می‌رود! خواهشم این است که بمب‌ها را برای بعد از بازی بگذارید. ما در شرایط خیلی خیلی حساسی هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *