هواپیمایی چابهار به شرکتهای صندوق بازنشستگی کشوری اضافه شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با انتقال «صندوق هما» به صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت‌های آن از جمله شرکت هواپیمایی چابهار به شرکت‌های صندوق اضافه شده که ظرفیت آن برای خدمت بیشتر به بازنشستگان کشوری استفاده خواهد شد.

به گزارش سادس، نعمت الله ترکی در این خصوص گفت: سیاست صندوق بازنشستگی کشوری استفاده از تمام ظرفیت و امکانات شرکت‌های تابعه برای خدمت رسانی به مردم به ویژه بازنشستگان و افزایش سودآوری و فعالیت‌های اقتصادی آنهاست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت هواپیمایی چابهار از جمله شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری (صندوق بازنشستگی هما) است که با توجه به اهمیت تسهیل سفر زائرین اربعین حسینی از روز نهم شهریور ماه سال جاری اولین پرواز بین المللی این شرکت به مقصد نجف اشرف جهت خدمت به زوار اربعین حسینی آغاز شد.

یک فروند هواپیما MD-82 این شرکت پس از چک های دوره‌ای به ناوگان عملیاتی بازگشته و یک فروند هواپیمای جدید MD-83 نیز با صندلی های فول بیزینس وارد ناوگان شده است.

این برای اولین بار است که شرکت هواپیمایی چابهار، پروازهای بین المللی اجرا می کند. طی روزهای آتی در راستای افزایش خدمات مسافرتی فرودگاه پیام کرج و امکان سفرهای هوایی ساکنین استان البرز، پروازهای این شرکت به مقصد نجف از فرودگاه مذکور صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *