امیدواریم خانواده محیط زیست هر سال پرشورتر در مسیر اربعین قرار بگیرد

سادس/خوزستان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امیدوارم شرایط مهیا شود تا بتوانیم با توان کشور نسبت به حفظ محیط زیست کشورمان گام‌های مناسب همراه با تعقل، تدبر و حل مشکل برداریم.

علی سلاجقه امروز (۹ شهریورماه) در جمع سفیران محیط زیست در شهر کوفه، اظهار کرد: خدا را شاکریم که این توفیق حاصل شد در نجف اشرف و مسجد کوفه که تاریخ اسلام را رقم می‌زند حضور پیدا کردیم.

به گزارش سادس وی افزود: ابتکار اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان برای مراسم اربعین حسینی با حضور ۷۲ نفر از همکاران ما از سراسر کشور بسیار خوب بود و حضور در این مکان‌ها سعادت بسیار بزرگی است. 

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: همکاران بنده با شوق و عزت در این مسیر قرار گرفتند و امیدواریم ادامه مسیر تا کربلای معلی، در صحت و سلامت باشند. از خداوند می‌خواهم خانواده محیط زیست کشور سال به سال پرشورتر در این مسیر قرار بگیرد.

سلاجقه با گرامیداشت یاد شهدای محیط‌بان ادامه داد: امیدوارم در این مسیر کشور، نظام و همه دولتمردان بتوانند به وظایف خود عمل کنند. امیدوارم شرایط مهیا شود تا بتوانیم با توان کشور نسبت به حفظ محیط زیست کشورمان گام‌های مناسب همراه با تعقل، تدبر و حل مشکل برداریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *