افتتاح سالن تخصصی والیبال سردار شهید سلیمانی در شهر والیبال‌خیز دامغان

افتتاح سالن تخصصی والیبال سردار شهید سلیمانی در شهر والیبال‌خیز دامغان

سادس/سمنان سالن تخصصی والیبال سردار شهید سلیمانی در شهر والیبال‌خیز دامغان با حضور وزیر کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ۹ شهریور در افتتاح سالن تخصصی والیبال سردار شهید سلیمانی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، استاندار سمنان و جمعی از مسوولان استان اظهار کرد: دولت سیزدهم نسبت به ورزش و جوانان نگاه منصفانه و ویژه‌ای داشته و افتتاح و راه اندازی سالن تخصصی والیبال سردار شهید سلیمانی در دامغان نیز در همین راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه این سالن به مساحت ۳ هزار و ۹۹۰ مترمربع و دارای یک زمین تمرینی مسابقاتی است ادامه داد: ۸ سوییت اسکان تیم‌های ورزشی در طی مسابقات در طبقه اول این مجموعه تعبیه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: ۳۰۰ مترمربع سالن بدنسازی نیز در طبقه سوم این مجموعه احداث شده است.

علوی به اعتبارات هزینه شده برای این پروژه مهم ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار تا کنون برای بهره برداری از این سالن تخصصی هزینه شده است.

وی گفت: با پیگیری‌های استاندار اعتبار این پروژه از ردیف اعتباری ملی وزارت ورزش و جوانان و تخصیص سفر ریاست جمهوری به استان تامین شده است.
علوی به در پیش بودن بازی‌های آسیایی اشاره و اظهار کرد:  با اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده، ورزشکاران استان به بازی‌های آسیایی آتی اعزام خواهند شد.

بندرآبادی، فرماندار شهرستان دامغان نیز از وجود استعدادهای ورزشی در دامغان خبر داد و گفت: جوانان از ورزش قهرمانی در شهرستان استقبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان دامغان مهد تمدن و تدین است، افزود: تپه حصار با قدمت ۷هزار و ۵۰۰ سال قدمت و مسجد تاریخانه مصداق بارز این تمدن و تدین است.

فرماندار شهرستان دامغان به پیشینه درخشان دامغان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: مردم دامغان مردم دیندار، ولایتمدار و قانع هستند.

به گزارش سادس ، سردار وحیدی وزیر کشور از صبح امروز وارد استان شده و با حضور در شاهرود در شرق استان تعدادی از پروژه های این شهرستان را افتتاح کرد. وی سپس راهی دامغان شده و ضمن افتتاح چند پروژه با مسوولان شهرستان نیز دیدار کرد. وحیدی در ادامه این سفر یک روزه به شهرستان های سمنان، مهدیشهر و گرمسار نیز سفر می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *