دفاع از پیروزی‌های یک گله استقلال: به تعداد گل امتیاز نمی‌دهند!

دفاع از پیروزی‌های یک گله استقلال: به تعداد گل امتیاز نمی‌دهند!

بازیکن سابق استقلال درباره پیروزی‌های خفیف این تیم در لیگ برتر گفت: چه یک گل بزنیم و چه چند گل بزنیم، در نهایت ۳ امتیاز می‌گیریم. در پایان فصل به امتیاز عنوان می‌دهند نه به تعداد گل در هر بازی.

علی حمودی، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با سادس، درخصوص برد استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: استقلال برد خوبی را مقابل استقلال خوزستان کسب کرد و با یک نتیجه خوب به تعطیلات لیگ رفت. ‌به اعتقاد من استقلال نباید در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهد تا بتواند در صدر جدول حضور داشته باشد. بازی مقابل استقلال خوزستان بازی خیلی سختی بود. تیم حریف برای دفاع کردن آمده بود اما خدا را شکر استقلال سه امتیاز این مسابقه را کسب کرد.

دفاع از بردهای اقتصادی استقلال

او درباره بردهای اقتصادی استقلال در هفته های نخست لیگ برتر ادامه داد: برای همه تیم‌ها مهم کسب ۳ امتیاز است. چه یک گل بزنیم و چه چند گل بزنیم، در نهایت ۳ امتیاز می‌گیریم. در پایان فصل به امتیاز عنوان  می‌دهند نه به تعداد گل در هر بازی.

ببینید

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد حسینی در این ۴ بازی بیان کرد: عملکرد حسینی بی‌نظیر بوده و توانسته یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌اش را سپری کند. آمادگی این دروازه‌بان می‌تواند به استقلال در کسب یک مقام خوب در پایان فصل کمک کند. امیدوارم حسینی بتواند همین روند خوبش را تا جام ملت‌های آسیا حفظ کند.

دفاع از پیروزی‌های یک گله استقلال: به تعداد گل امتیاز نمی‌دهند!

«نظرتان در خصوص اشتباهات داوری چیست؟» بازیکن سابق استقلال در این باره افزود: اشتباه داوری در فوتبال وجود دارد اما در فوتبال ایران بیش از اندازه است و انگیزه تیم‌ها را از بین می‌برد. امیدوارم کمیته داوران برای حل این مشکل راهی پیدا کند تا تیم‌ها بیشتر از این ضرر نکنند. فکر می‌کنم باید هرچه زودتر VAR را بیاورند تا اشتباهات داوری کاهش بیابد.

استقلال شانس قهرمانی دارد؟

حمودی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با نفرات فعلی شانسی برای قهرمانی دارد یا خیر، تصریح کرد:استقلال نسبت به سال گذشته بازیکنان تاثیرگذار زیادی از دست داده است و با توجه به این که استقلال سال قبل هم باید تقویت می‌شد، متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت.

جای استقلال در آسیا خالی است

او درباره غیبت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: چند سال است که استقلال در آسیا نیست و جای این تیم واقعاً خالی است. استقلال بدون باخت قهرمان لیگ شد اما متاسفانه نتوانست پاداش قهرمانی‌اش را با حضور در آسیا بگیرد.

بازیکن سابق استقلال در پایان درباره اینکه آیا تعطیلات لیگ به سود آبی‌ها خواهد بود یا خیر گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم چند بازیکن از استقلال به تیم ملی بزرگسالان و تیم امید دعوت می‌شود. اگر بازیکنان زیادی از استقلال دعوت شوند این اتفاق به تیم ضربه خواهد زد. استقلال نمی‌داند بعد از تعطیلات چه زمانی داربی برگزار می‌شود. مشخص نیست تعطیلات تا کی ادامه دارد. این بی‌برنامگی به تیم‌ها صدمه می‌زند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *