کشف محموله میلیاردی کاغذ قاچاق از انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۱۹ تن کاغذ قاچاق از انباری در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی کاغذ خارجی در یک انبار کالا در شورآباد تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات ماموران در خصوص این پرونده، گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که فردی مقادیر فراوانی کاغذ خارجی قاچاق را بدون هیچگونه مجوز قانونی و با استفاده از خودروهای شوتی طی چند نوبت به این انبار منتقل و در آنجا تخلیه کرده است.  

بهرامی ادامه داد:‌ کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و با اخذ مجوز مربوطه از انبار مذکور بازدید کردند که در جریان آن بیش از ۱۱۹ تن کاغذ خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده از این انبار نیز گفت: کارشناسان ارزش ریالی کاغذهای قاچاق کشف شده را ۷۶۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر نیز دستگیر شد، گفـت: برای فرد دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. انبار مذکور نیز پلمب شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *