ماجراهای امروز معروف، راموس، نکونام و پرسپولیس!

ماجراهای امروز معروف، راموس، نکونام و پرسپولیس!

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش سادس، مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری به تعویق افتاد. مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در شرایطی که قرار بود بر اساس اعلام آرش فرهادیان، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان هفتم شهریورماه سال جاری برگزار شود به تعویق افتاد. زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری مشخص نیست!

پایان قایقرانی قهرمانی جهان با هشتمی کانوی میکس

مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ آلمان به پایان رسید و کانوی میکس ایران با قرارگرفتن در رده هشتم بهترین نتیجه روز پایانی را به دست آورد. در پنجمین و آخرین روز از مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در آلمان، ایران در شش ماده نماینده داشت و تیم میکس ایران با قرارگرفتن در رده هشتم جهان بهترین نتیجه را در روز پایانی گرفت. هدیه کاظمی هم در کایاک ۲۰۰ متر، نهم جهان شد.

نکونام: استقلال، تیم ملی من است

سرمربی استقلال گفت: اولویت برای من باشگاه استقلال است و تیم ملی هم برایم باشگاه استقلال است. تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان است. جواد نکونام در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: همه بازی ها در لیگ نزدیک به هم است چون تیم‌ها فاصله زیادی با هم ندارند. امسال با توجه به جام ملت‌های آسیا و بازی‌های تیم ملی امید، شاید لیگ پرفشار و گاهی با فاصله کم برگزار شود و به همین خاطر شاهد لیگ فرسایشی هستیم. تمام تمرکز من الان روی بازی است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم هر بازی بهترین عملکردمان  را داشته باشیم. در همه بازی‌ها باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر اتفاقی رخ داد نباید ناراحت باشیم چون همه تلاش خودمان را انجام داده‌ایم.

پرسپولیس ۳۵ میلیارد دیگر بورس را خرج کرد!

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر ۳۵ میلیارد تومان دیگر از منابع خود بابت فروش سهام را هزینه امور جاری خود کرده است. باشگاه پرسپولیس در روزهای ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان مربوط به فصل جدید را به حسابشان واریز کرد و حالا مشخص شده این پول از منابع پرسپولیس بابت فروش ۱۰ درصد سهام نزد بورس تامین شده است.

راموس با پیشنهاد الاتحاد موافقت کرد

سرخیو راموس سرانجام تیم بعدی خود را انتخاب کرد. او راهی لیگ عربستان می‌شود تا پیراهن الاتحاد را بپوشد.  سرخیو راموس با پیشنهاد الاتحاد عربستان موافقت کرد. کاپیتان سابق رئال مادرید راهی لیگ عربستان می‌شود تا پیراهن الاتحاد را به تن کند. راموس پس از دو سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن از تیم جدا شد و در شرایط کنونی بازیکن آزاد است.

«معروف» هم درمان والیبال ایران نیست

پیشکسوت و کارشناس والیبال ایران می گوید که تیم ملی مشکل مربی ندارد بلکه مشکل جای دیگری است. اکبر نائینی ملی پوش سابق و کارشناس والیبال ایران در گفتگو با سادس، در خصوص وضعیت والیبال ایران گفت: در فضای مجازی مردم از ناراحتی شکست های تیم ملی از الفاظ نامناسبی استفاده‌ می‌کردند که انتقاد آنها را در خصوص نتایج تیم ملی نشان می‌داد. هرچند که من با این روش موافق نیستم اما مردم از نتایج تیم ملی راضی نیستند.

دو گزینه خروج از فهرست استقلال

تیم فوتبال استقلال برای تقویت خود در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به دنبال جذب دو بازیکن خارجی است.  عمر وردا، هافبک ۲۹ ساله مصری و بلانکو، مهاجم آرژانتینی بازیکنان مد نظر استقلال‌اند که قرار است به‌زودی برای مذاکره به تهران بیایند.

ژاپن دست‌نیافتنی‌تر شد

تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل ژاپن نزدیک به پنج امتیاز را در رنکینگ جهانی از دست داد. بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه با مشخص‌شدن تیم قهرمان پایان یافت. در فینال، تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر صفر مغلوب ژاپن شد تا والیبال ژاپن در صدر آسیا قرار بگیرد. دیدار نهایی ایران و ژاپن در سه ست و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۸ به سود سامورایی‌ها پایان یافت.

دوست تیم‌ملی هستید یا دشمنش؟

تیم ملی فوتبال ایران چند ماه دیگر باید در جام ملت‌های آسیا به مصاف حریفان قدرتمند و مدعیان فتح جام برود ولی یک مساله خاص، نگرانی‌هایی برای علاقه‌مندان به فوتبال ملی ایجاد کرده است. جام ملت‌های آسیا از ۲۲ دی ۱۴۰۲ در قطر آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم با فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات هم گروه است. «یوزها» این روزها منتظر دو دیدار دوستانه برابر بلغارستان و آنگولا هستند. این دو دیدار قرار است بعد از انجام دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر و در خلال روزهای فیفا به ترتیب در صوفیه و تهران برگزار شوند.

نکونام در خطر از دست دادن شهرآورد پایتخت

سرمربی استقلال تهران با خطر از دست دادن داربی تهران روبه‌رو است. تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت. جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان تهران، در دیدار مقابل سپاهان از کوپال ناظمی، داور این دیدار، کارت زرد گرفت و در صورتی که در دیدار دوشنبه کارت زرد بگیرد، در داربی نمی‌تواند روی نیمکت استقلال حضور داشته باشد و به همین دلیل در دیدار فردا باید خیلی محتاط باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *