هری کین:‌ می‌خواستم جام بگیرم برای همین به بایرن آمدم

هری کین:‌ می‌خواستم جام بگیرم برای همین به بایرن آمدم

بازیکن تازه‌وارد بایرن توضیح داد چرا این تیم را به عنوان مقصد بعدی خود برای فصل جدید انتخاب کرده است.

به گزارش سادس و به نقل از سایت اسپورت ۲۴،  هری کین در نخستین بازی‌اش در ترکیب اصلی بایرن‌مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا درخشید. این ستاره انگلیسی در دیدار برابر وردربرمن در افتتاحیه بوندسلیگا توانست یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم بدهد تا زمینه را برای پیروزی قاطع بایرنی‌ها مهیا کند.

کین درباره حضورش در مونیخ گفت:‌ در بایرن ما باید در هر بازی برنده شویم. این ذهنیت حاکم در بایرن است و من را به بازیکن بهتری تبدیل و به پیشرفتم کمک می‌کند. می‌خواستم این تجربه را کسب کنم و برای بردن جام‌ و لیگ قهرمانان بجنگم و به همین خاطر بایرن را انتخاب کردم. بازی برای باشگاه بزرگی مانند بایرن یک چالش باورنکردنی است. بایرن باشگاهی عالی برای من است.

این ستاره ۳۰ ساله انگلیسی تابستان امسال از تاتنهام به بایرن پیوست.

در سال‌های گذشته روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، ۳۷۵ بازی برای بایرن انجام داد و ۳۴۴ گل به ثمر رساند. این مهاجم مرکزی در طول مدت حضورش در بایرن، هشت قهرمانی در بوندسلیگا را به دست آورد و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. حالا هری کین آمده است تا جای خالی این مهاجم لهستانی را پر کند و برخلاف سادیو مانه بتواند نقطه اتکای باواریایی‌ها باشد.

کین درباره کار با توماس توخل در بایرن هم گفت: ما چند بار در لیگ برتر همدیگر را دیدیم. وقتی در تابستان همدیگر را بار دیگر ملاقات کردیم، او مرا تحت تأثیر قرار داد. توماس توخل پر از ایده و یک فرد فوق‌العاده است. برای من مهم است که با مربی رابطه خوبی داشته باشم. توماس آنچه را فکر می‌کند، مستقیما به خودت می‌گوید و می‌خواهد به همان اندازه هم با او صادق باشید. ما در هر دو سطح حرفه‌ای و انسانی خیلی خوب با هم کنار می‌آییم.

توماس توخل ۲۴ مارس ۲۰۲۳ به جای یولیان ناگلزمان هدایت بایرن را بر عهده گرفت و با این تیم به قهرمانی در بوندسلیگا رسید.

هری کین، دومین گلزن برتر لیگ برتر انگلیس در تاریخ است و در آستانه شکستن رکورد آلن شیرر بود ولی تصمیم به حضور در بوندسلیگا گرفت و امیدوار است بتواند اولین عنوان قهرمانی‌اش را با بایرن به دست بیاورد. او در تاتنهام هیچگاه موفق به کسب قهرمانی نشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *