دفاع خزعلی از حمایت‌های دولت سیزدهم از ورزش بانوان

دفاع خزعلی از حمایت‌های دولت سیزدهم از ورزش بانوان

معاون امور زنان رئیس‌جمهور حمایت‌های دولت از ورزش بانوان را خوب اما نیازمند افزایش بیشتر دانست.

به گزارش سادس، انسیه خزعلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت خدمت در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته در رشته فوتبال بانوان و اعزام آنان که با هواپیمای اختصاصی انجام شد حتی بانوانی که شرایط ویژه داشتند با حمایت‌های دولت موجبات حضور آنان در رقابت‌های ورزشی فراهم شد و نقش مادر بودن مانع از پیشرفت ورزشی آنان نشد.

خزعلی از تصویب قوانین مناسب در دولت سیزدهم برای توسعه ورزش بانوان سخن گفت و افزود: قوانین و حریم‌های خوبی در حوزه ورزش بانوان به تصویب رسیده است که آن‌ها موجب حضور بیشتر بانوان ورزشکار ایرانی در رقابت‌های ورزشی و ارتقاء رقابت بانوان ورزشکار ایران در رقابت‌های بین‌المللی شده است.

معاون امور زنان رئیس جمهور ادامه داد: مدال‌هایی که بانوان ایران طی دو سال گذشته در ورزش‌های همگانی و عمومی کسب کرده‌اند از نظر کمیت کم کم در حال برابر شدن با مدال‌های آقایان است و امیدوارم بانوان ورزشکار کشور حضور فراگیرتری در رقابت‌های خارجی پیدا کنند.

خزعلی ادامه داد: دولت خدمتگزار در عرصه زن و خانواده ۱۲ خدمت و دستاورد مهم از جمله ارتقاء جایگاه زنان همتراز با مردان، تدوین سوابق زنان سرپرست خانوار، بیمه زنان و بیمه زوجین نابارور داشته است.

معاون امور زنان رئیس جمهور همچنین در حاشیه نمایشگاه در برنامه تلویزیونی که به صورت زنده بر روی آنتن شبکه دو سیما پخش شد حضور یافت.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *