پولادگر: تور دوچرخه‌سواری آذربایجان نماد اقتدار ایران است

پولادگر: تور دوچرخه‌سواری آذربایجان نماد اقتدار ایران است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه سی‌وششمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان اظهار داشت: افتخار دارم که در آیین افتتاح این تور بین‌المللی حضور دارم.

به گزارش سادس و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمد پولادگر اظهار کرد: رویدادهای بین‌المللی بهترین دستاورد را در زمینه دیپلماسی ورزشی را برای ما به ارمغان می‌آورند و این یک اصل برای همه کشورها محسوب می‌شود؛ چرا که صلح و دوستی را در پی دارد.

وی افزود: این تور که امروز قدمت ۳۶ساله دارد نشان‌دهنده مدیریت خوب این استان است. ما در بسیاری از رشته‌ها تنها در یک سالن ورزشی مسابقات را برگزار می‌کنیم ولی رشته دوچرخه‌سواری به واسطه وسعتی که نیاز دارد باید مدیریت قوی داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: این رویداد وقتی در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده تنها شناسنامه آذربایجان نیست بلکه شناسنامه فدراسیون جهانی نیز محسوب می‌شود. این رویداد نماد اقتدار آذربایجان ایران است و از این بابت خدا قوت به مسئولین استان می‌گوییم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر سال شاهد حضور کشورهای مختلف در این رویداد هستیم و کیفیت مسابقات بالاتر می‌رود. امیدوارم که در این دوره نیز ورزشکاران موفق باشند و برای همه دوچرخه‌سواران آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم که همه ورزشکارانی که در ایران حضور پیدا کردند، سفیران خوبی برای معرفی شایستگی‌های ایران باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *