برد صدرشیمی می‌توانست صدر جدول را حساس کند/داوری 2 بازیکن ما را برای بازی بعد محروم کرد

برد صدرشیمی می‌توانست صدر جدول را حساس کند/داوری 2 بازیکن ما را برای بازی بعد محروم کرد

سادس/یزد سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با بیان اینکه اگر تیم صدرشیمی در این دیدار به پیروزی رسیده بود میتوانست صدر جدول را حساس کند، گفت: در این بازی داور دو کارت زرد به بازیکنان ما داد که روی این تصمیم اعتراض داشتیم؛ چرا که هر دو بازیکن ما دو کارته بودن و به دلیل دریافت بی‌دلیل دو کارت زرد امشب بازی بعدی را از دست دادند.

«مهدی میرشمسی» در گفت‌وگو با سادس در خصوص این دیدار گفت: دیدار جذابی بین تیم اول و دوم جدول در این هفته لیگ اتفاق افتاد که حساسیت بازی نیز برای هر دو تیم خیلی بالا بود؛ اگر تیم صدرشیمی در این دیدار به پیروزی رسیده بود می‌توانست صدر جدول را حساس کند اما خداروشکر ما توانستیم سه امتیاز این بازی رو بگیریم و اختلاف امتیاز را همچنان حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان هر دو تیم با دوندگی و جنگندی خودشون بازی خوبی را در سطح فوتبال ساحلی ایران ‌و یزد ارائه دادند؛ گفت: تیم صدر شیمی موقعیت های زیادی داشت که میتوانست این دیدار را به تساوی بکشاند اما خوب در نهایت تجربه بازیکنان گلساپوش به جوانی جوانان صدرشیمی غلبه کرد.

سرمربی تیم مقاومت گلساپوش در خصوص داوری این دیدار نیز گفت: در ساحلی گرفتن خطا سلیقه ای است؛ اما خوب به همین راحتی که نباید به بازیکنان کارت داد.

وی افزود: در این بازی داور دو کارت زرد به بازیکنان ما داد که روی این تصمیم داور اعتراض داشتیم؛ چرا که هر دو بازیکن ما دو کارته بودن که به دلیل دریافت بی دلیل دو کارت زرد امشب، سه کارته شدن و بازی بعدی رو از دست دادند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *