استرلینگ دوباره عاشق فوتبال می‌شود

استرلینگ دوباره عاشق فوتبال می‌شود

ستاره آبی‌های لندنی می‌گوید دوباره شیفته فوتبال شود و 24 ساعت روز و 7 روز هفته به فوتبال فکر کند.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای، چلسی اولین برد خود در این فصل را کسب کرد. اکنون آبی‌های لندن در سه بازی چهار امتیاز کسب کرده‌اند. این پیروزی همچنین اولین برد خانگی چلسی در لیگ برتر از ماه مارس (از پنج ماه قبل تاکنون) بود.

گل‌های چلسی را رحیم استرلینگ (دقیقه ۱۷ و ۶۹) و نیکلاس جکسون (۷۵) به ثمر رساندند.

لوتون تاون نیز بدون هیچ امتیازی در قعر جدول رده بندی است. البته بازی هفته دوم این تیم مقابل برنلی به تعویق افتاده است.

این دیدار تقابل فیل و فنجان بود. چلسی در تابستان امسال رکورد ۴۰۱.۱ میلیون یورو برای نقل و انتقالات خود خرج کرد که این رقم برای لوتون تاون ۱۹.۹ میلیون یورو بود یعنی کمتر از یک بازیکن چلسی.

در هفته بعدی، چلسی میزبان ناتینگهام فارست خواهد بود. لوتون تاون نیز مقابل وستهم قرار خواهد گرفت.

استرلینگ: می‌خواهم دوباره عاشق فوتبال شوم

رحیم استرلینگ بعد از این دیدار گفت: من شخصاً بعد از فصل گذشته ناامیدی زیادی را تجربه کردم.  همیشه احساس می‌کردم که شانس کافی برای نفوذ به محوطه و گل زدن را ندارم. خوشحالم در این دیدار توانستم گلزنی کنم. هفته گذشته من و مربی درباره نقشم در زمین صحبت می‌کردیم. اکنون به وضوح درک می‌کنم که او از من چه درخواستی دارد و من در این نقش بیشترین تأثیر را دارم. من در دوره سختی به چلسی آمدم اما اکنون همه چیز را فراموش کردم و به فکر موفقیت هستم. مهم‌ترین چیز این است که از بازی‌ام لذت ببرم. من از آن دسته افرادی هستم که همیشه سعی می‌کنم آنچه را که انجام می‌دهم تجزیه و تحلیل کنم و آنچه را که اشتباه انجام می‌دهم تغییر دهم. خیلی ساده است. می‌خواهم دوباره شیفته فوتبال شوم. ۲۴ ساعت شبانه روز، ۷ روز هفته به فوتبال فکر کنم و نه چیز دیگری. باید روی بازی بهتر، گلزنی و پاس گل تمرکز کنم.

استرلینگ دوباره عاشق فوتبال می‌شود

پوچتینو: اولین پیروزی مهم بود

مائوریتسیو پوچتینو بعد از این دیدار گفت: خیلی خوشحالم. برای بازیکنان و هواداران بسیار خوشحالم چون اولین پیروزی همیشه بسیار مهم است و به تیم اعتماد به نفس می‌دهد.

او درباره رحیم استرلینگ که در این دیدار دو گل به ثمر رساند گفت: تا جایی که به بازی استرلینگ مربوط می‌شود، ما به او آزادی در زمین دادیم، می‌دانیم که او چه توانایی‌هایی دارد. او ویژگی‌هایی خوبی در تیم دارد. ما از رحیم خوشحالیم. او باید همینطور ادامه دهد و گل‌های بیشتری بزند و پاس گل‌های بیشتری بدهد تا به تیم کمک کند تا پیروز شود.

چلسی فصل قبل در رده دوازدهم لیگ برتر قرار گرفت که پایین‌ترین رتبه آنها از سال ۱۹۹۴ در لیگ برتر بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *