واکنش بهروز عطایی به اظهارات سرمربی ژاپن در مورد هواداران ایرانی

واکنش بهروز عطایی به اظهارات سرمربی ژاپن در مورد هواداران ایرانی

بهروز عطایی در واکنش به اظهارات سرمربی ژاپن در مورد هواداران ایرانی گفت: در ایران قسمت بزرگی از موفقیت‌مان را مدیون تماشاگران هستیم و دستشان را می‌بوسیم.

به گزارش سادس، تیم ملی والیبال ایران در دیدار نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر چین را شکست داد و به فینال رسید. 

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد این بازی گفت: بازی خیلی سختی بود و تیم‌ها مرحله سختی را پشت سر گذاشتند. ایران و ژاپن هر دو با یک ست باخته به فینال رسیدند.امشب بازی خوبی داشتیم و چین هم تمام فشارش را آورد. ما کارمان را انجام دادیم و به موفقیت رسیدیم. 

او در مورد رویارویی با ژاپن در فینال این رقابت‌ها گفت: ژاپن تیمی باکیفیت است و سوم لیگ ملتها شد. ژاپن در لیگ ملت‌ها  فقط از ایران جلو نیفتاد بلکه از برزیل، فرانسه، ایتالیا و آرژانتین هم پیشی گرفت. بنابراین تیم قدرتمندی است اما ما یک هدف داریم و آن قهرمانی در خاک کشورمان است. 

عطایی در واکنش به صحبت‌های فیلیپ بلین، سرمربی ژاپن که گفته بود چنین  جو و سرو صدایی در ورزشگاه خیلی قشنگ نیست، بیان کرد: از تماشاگران کشورم و شهر ارومیه تشکر می‌کنم که به خوبی تیم را پشتیبانی کردند. در ایران قسمت بزرگی از موفقیت‌مان را مدیون تماشاگران هستیم. دستشان را می‌بوسیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *