واکنش سرمربی الاتحاد به اختلاف با کریم بنزما

واکنش سرمربی الاتحاد به اختلاف با کریم بنزما

سرمربی الاتحاد به گزارش‌هایی که ادعا می‌کنند او رابطه بدی با کریم بنزما دارد واکنش نشان داد.

به گزارش سادس و به نقل از تایمز، روزنامه الشرق‌الاوسط مدعی شد که تنش زیادی بین سانتو، سرمربی تیم الاتحاد عربستان، و کریم بنزما، مهاجم فرانسوی و تازه‌وارد این تیم، وجود دارد که اوایل تابستان امسال از رئال مادرید به این باشگاه پیوست. این رسانه عربستانی مدعی شده بود که سرمربی پرتغالی به سران الاتحاد گفته است بنزما با سبک تاکتیکی او سازگار نیست.

بر اساس این گزارش این بازیکن فرانسوی خواهان بازوبند کاپیتانی الاتحاد بود که سرمربی سابق ولورهمپتون و تاتنهام مانع این خواسته شد.

نونو اسپیریتو درباره اختلاف نظرش با کریم بنزما، مهاجم سابق تیم ملی فرانسه و رئال مادرید، به رسانه فرانسوی RMC Sport گفت: در مطبوعات خواندم که رابطه من با کریم بنزما خوب نیست. همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که این اخبار صحت ندارد. رابطه من با همه بازیکنان خوب است. تیم قدرتمندی داریم و از همه بازیکنان راضی هستیم و البته که خوشحالیم که کریم اینجا با ماست.

او در مورد بنزما افزود: کریم در زمین خوشحال است. او عاشق بازی برای الاتحاد است. من می‌دانم چه کار سختی در این فصل داریم اما ما یک تیم قوی هستیم؛‌یک گروه بسیار، بسیار، بسیار قوی.

کریم بنزما اولین گلش را در لیگ برتر عربستان روز پنجشنبه (دیروز) به ثمر رساند. او در پیروزی چهار بر صفر الاتحاد مقابل الریاض دروازه حریف را باز کرد. او همچنین می‌توانست گل دومش را هم به ثمر برساند ولی او فرصت زدن پنالتی را به بازیکن دیگری داد.

الاتحاد یکی از همگروه‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیاست و دوشنبه به دیدار الوحده می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *