برای پیشرفت متوازن و پایدار باید به آموزش‌وپرورش توجه شود

سادس/لرستان وزیر آموزش‌وپرورش گفت: برای پیشرفت متوازن و پایدار باید به آموزش‌وپرورش توجه شود.

رضا مراد صحرایی امروز دوم شهریورماه در جمع مدیران لرستان، اظهار کرد: برای پیشرفت متوازن و پایدار باید به آموزش‌وپرورش توجه کنیم و هر مقدار از مدرسه فاصله بگیریم به همان میزان از پیشرفت فاصله گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه بازگشت مدارس به مدار توسعه به‌ویژه مدارس دولتی نیازمند توجه ویژه است، افزود: توجه به موضوع مردمی سازی، خیرین و استفاده از ظرفیت خیرین باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه بسیج و سازمان دانش‌آموزی یک نمونه از مردمی کردن است، تصریح کرد: در مسیر توسعه به هیاهو باید گوش کرد اما توجه نکرد.

صحرایی با اشاره به موفقیت‌های دانش آموزان لرستانی در کنکور سراسری امسال، خاطرنشان کرد: توسعه و افزایش مدارس دولتی اولویت ما است.

وی اضافه کرد: امروز به پیشرفت‌های زیادی رسیدیم اما هیاهوی رسانه‌های معاند این امکان اطلاع‌رسانی را نمی‌دهد.

وزیر آموزش‌وپرورش بیان کرد: به شدت مخالف توسعه مدارس شاهد، نمونه دولتی، سمپاد و هیات امنایی هستم و توسعه مدارس دولتی عادی در اولویت وزارت آموزش‌ و پرورش قرار دارد.

صحرایی ادامه داد: مدارس دولتی عادی در اولویت وزارت آموزش‌وپرورش قرار دارند، ادامه داد: توسعه مشارکت‌ها و توجه به حوزه آموزش‌وپرورش ضروری است.

وی اظهار کرد: مولدسازی و استفاده بهینه از فضاهای آموزش‌وپرورش نیز باید مورد توجه قرار گیرد و عمده مشکلات از خود ما است.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه مولدسازی بسیار مهم است، افزود: خیرین در همه حوزه‌ها علاقه‌مند به فعالیت هستند و از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *