مهدی‌پور: حق استقلال خورده شد

مهدی‌پور: حق استقلال خورده شد

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید حق این تیم در دیدار برابر سپاهان خورده شد.

به گزارش سادس، مهدی مهدی‌پور بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر سپاهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: زمین چمن ورزشگاه نقش جهان نه در شان لیگ برتر و نه در شان باشگاه سپاهان است. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده که وضعیت چمن اینگونه است. امروز جنگ، دعوا و همه چیز بود، به جز فوتبال. در کل بازی سپاهان فقط یک موقعیت ضربه ایستگاهی داشت که قبل از آن هم توپ به اوت رفته بود اما کمک داور ندید. همچنین قبل از برخورد توپ به دست ایمان سلیمی، ارسلان مطهری را ببینید که میلاد زکی‌پور او را نقش بر زمین کرد. اگر کارشناسی بگویید آن صحنه خطا نبوده است پس دیگر فوتبال بازی نکنیم. امروز حق استقلال خورده شد. با اینکه اصلا حقمان نبود روی یک موقعیت نصفه گل خوردیم که قبلش داور می‌توانست خطا روی ارسلان مطهری را بگیرد.

وی افزود: آقای ناظمی از داوران خوب ما هستند اما روی یک صحنه کمک داور دور بود و توپ به اوت تبدیل شده بود. بعد از اعلام خطا، وقتی توپ ارسال می‌شود روی ارسلان مطهری خطا می‌شود و سه امتیاز حساس از دست دادیم و حق استقلال ضایع شد.

او درباره حضور زنان در ورزشگاه هم گفت: این اتفاق هرچه سریع‌تر باید رخ بدهد. اگر اینطور شود جو استادیوم‌ها بهتر می‌شود و پسران ما خیلی مسائل را رعایت می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *