جمع آوری حصار کارگاهی پیرامون مجلس و تعریض معابر آن

شهردار منطقه ۱۲ در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل عمرانی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری حصار کارگاهی ضلع جنوب و شرق ساختمان مجلس و تعریض معابر پیرامونی آن با هدف روان‌سازی ترافیک خبر داد.

به گزارش سادس، انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲ در دیدار با ظهوری‌منش، مدیرکل عمرانی و پشتیبانی و موسوی‌فر، مدیر طرح توسعه مجلس شورای اسلامی در حوزه تعریف پروژه‌های عمرانی و ترافیکی حول مجلس شورای اسلامی به بحث و بررسی پرداختند.

انارکی محمدی در این دیدار درباره جمع‌آوری حصار کارگاهی ضلع جنوب و شرق ساختمان مجلس گفت‌وگو کرده و مقرر شد در یک بازه زمانی مشخص این امر به نتیجه برسد.

وی همچنین از تعریض کامل خیابان‌های ضلع شرقی و جنوبی پیرامون ساختمان مجلس خبر داد و گفت: این پروژه با هدف کاهش بار تراقیک موجود در این خیابان‌ها به انجام خواهد رسید.

شهردار منطقه ۱۲ با تأکید بر تداوم جلسات حوزه عمران و ترافیک با مدیران ارشد مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این جلسات تا اجرای کامل توافقات، طی هفته جاری در کارگروهی فنی ادامه خواهد داشت؛ چراکه بدون شک اجرای کامل این اقدامات در وضعیت این محدوده بسیار اثرگذار خواهد بود و نتایج آن برای شهروندان ملموس‌تر و رضایت‌بخش  خواهد شد.

مدیرکل عمرانی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از تعامل سازنده به‌وجودآمده مجلس با مدیران شهری در این دوره، ابراز امیدواری کرد: با ارتباط مؤثر و فنی در این سطح، ان‌شاالله موقعیت مجلس شورای اسلامی به عنوان بنایی تاریخی و ارزشمند در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، ساختمان مجلس شورای اسلامی در نزدیکی میدان بهارستان تهران قرار دارد و محل برگزاری جلسات و نشست‌های مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *