یک سال بدون کاسمیرو در رئال مادرید

یک سال بدون کاسمیرو در رئال مادرید

هافبک برزیلی یک سال پیش رئال مادرید را پس از یک دوره بسیار موفق در این باشگاه ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست.

به گزارش سادس و به نقل از آس، یک سال پیش کارلوس هنریکه کاسمیرو از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست. این برزیلی با مبلغ ۷۲ میلیون یورو از رئال مادرید راهی یونایتد شد. او ۱۸ عنوان قهرمانی را در رئال‌مادرید به دست آورد و جدایی او پایان دورانی درخشان برای این بازیکن برزیلی در خط هافبک “لوس بلانکوس” بود.

موفقیت کاسمیرو در رئال مادرید

کاسمیرو در رئال مادرید با رکوردی قابل تحسین  دورانش را به پایان برد. پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی در لالیگا، یک کوپا دل ری، سه جام باشگاه های جهان، سه سوپرکاپ اسپانیا و سه قهرمانی سوپرکاپ اروپا افتخارات این برزیلی بود. آخرین عنوانی که این برزیلی به دست آورد، چند روز قبل از رفتنش بود جایی که رئال فاتح سوپرکاپ شد و در فینال مقابل آینتراخت برتری یافت.

کاسمیرو در رئال‌مادرید ۳۳۶ بار به میدان رفت و ۳۱ گل به ثمر رساند و ۱۸ عنوان قهرمانی را به دست آورد. او بازیکنی کلیدی در رئال مادرید بود و  با تونی کروس و لوکا مودریچ یک ترکیب عالی در خط میانی رئال داشت.

کاسمیرو با بازی مقابل آلمریا به دوران حضورش در رئال مادرید پایان داد و راهی منچستریونایتد شد. این بازیکن برزیلی در لیگ برتر ۲۸ بازی انجام داد که در آنها ۴ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل داد.

بدیهی است که فصل قبل برای تیم موفقیت‌آمیز بوده اما یونایتد باید برای فصل جاری می‌خواهد بهتر از این شود. به نظر می‌رسد که تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر فصل بعد در اولویت یونایتد باشد.

چرا لیگ برتر؟

کاسمیرو درباره بازی‌های یونایتد در لیگ برتر گفت: اینجا هیچ بازی ساده‌ای وجود ندارد. وقتی صدرنشین با آخرین تیم جدول بازی می‌کند، مشخص نیست چه تیمی برنده خواهد شد. اگر با ۹۰ درصد توانتان در بازی‌ها باشید شکست می‌خورید و تنها راه برنده شدن این است که با تمام توان بازی کنید.

کاسمیرو درباره حضور در یونایتد گفت: وقتی یونایتد به من پیشنهاد داد با خانواده صحبت کردم و آنها بلافاصله موافقت کردند. من این شانس را داشتم که در اوج، یک باشگاه بزرگ را ترک کنم و به تیم بزرگ دیگری بپیوندم. شاید اگر هر تیم دیگری غیر از یونایتد به من پیشنهاد می‌داد، قبول نمی‌کردم و در رئال می‌ماندم. البته میل به بازی در لیگ برتر هم در این انتقال نقش داشت. از لیگ برتر تصوری داشتم که وقتی برای اولین بار در آن به میدان رفتم فهمیدم تصورم درست بوده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *