۵ تیم از حمله غول در امان بودند

۵ تیم از حمله غول در امان بودند

ارلینگ هالند تاکنون مقابل ۵ تیم لیگ برتری گل نزده است و باید دید می‌تواند به این رکورد برسد یا خیر.

به گزارش سادس و به نقل از بی‌ساکر، ارلینگ هالند مقابل تیم‌های زیادی که در لیگ برتر حضور داشتند، گلزنی کرده است. لیورپول، چلسی، برنتفورد، شفیلد یونایتد و لوتون تاون که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده‌اند، تیم‌هایی هستند که تاکنون از ارلینگ هالند گلی نخورده‌اند.

منچسترسیتی لیگ برتر  را با دیدار برابر برنلی، یکی از ۳ تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر شروع کرد. این اولین فرصت برای ارلینگ هالند بود که به این تیم گل بزند و در نهایت موفق به گلزنی هم شد. اکنون چلسی، لیورپول، برنتفورد، شفیلد یونایتد و لوتون تاون تیم‌هایی هستند که مقابل این بازیکن نروژی گل نخوردند.

فصل گذشته، ارلینگ هالند در ۳۵ بازی از ۳۸ بازی شرکت کرد. او تنها سه بازی خارج از خانه برابر لستر و برنتفورد و دیدار خانگی مقابل لیورپول را از دست داد.  چلسی می‌تواند به خود ببالد که علی‌رغم اینکه هالند دو بار با این تیم روبرو شده، هنوز نتوانسته دروازه آبی‌های لندن را باز کند. منچسترسیتی هر دو بازی را با اختلاف کمی برد، اما ریاض محرز در استمفوردبریج و خولیان آلوارز در اتحاد بودند که برای تیم پپ گواردیولا گلزنی کردند.

سیتی یکشنبه به مصاف شفیلد یونایتد می‌رود و باید دید هالند می‌تواند شفیلد را نیز به قربانیان خود اضافه کند یا خیر. در این صورت رکورد دیگری از سود فوق ستاره نروژی ثبت خواهد شد. کریستال پالاس و ولوز با ۴ گل خورده دو تیمی هستند که بیشترین گل خورده را از ارلینگ هالند دریافت کردند. وستهم، ساوتهمپتون، منچستریونایتد و ناتینگهام فارست نیز ۳ گل دریافت کردند.  

فوق ستاره نروژی در نخستین فصل حضورش در لیگ‌ برتر انگلیس و با پیراهن منچستر سیتی توانست ۳۶ گل به ثمر رساند تا بیشترین نقش را در قهرمانی سیتیزن‌ها در لیگ جزیره داشته باشد.

هالند بالاترین رقم گلزنی را در لیگ‌های معتبر اروپایی به نام خود به ثبت رساند و با ۳۶ گل بالاتر از بازیکنانی مثل هری کین ، ام‌باپه ، اوسیمن و روبرت لواندوفسکی کفش طلای فوتبال اروپا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *