اعزام ۲ گروه داوری به عربستان در شهریور و مهر/ هنوز لیست داوران ملی قطعی نشده است

اعزام ۲ گروه داوری به عربستان در شهریور و مهر/ هنوز لیست داوران ملی قطعی نشده است

رییس کمیته داوران می‌گوید هنوز ۴ داور ملی لیست دوم اعزامی به عربستان قطعی نشده است.

خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با سادس در خصوص اعزام داوران به عربستان عنوان کرد: در تاریخ دوازدهم شهریور حسن اکرمی، امیر عرب‌ براقی، بیژن حیدری، مرتضی منصوریان و کوپال ناظمی به عنوان داوران بین‌المللی همراه با دانیال مرادی به عنوان مدرس VAR به عربستان خواهند رفت و دوره‌ای ۶ روزه را در این کشور می‌گذرانند.

وی ادامه داد: گروه دوم که شامل پیام حیدری، وحید کاظمی و ۴ داور ملی است، در مهر ماه به عربستان خواهند رفت تا در کلاس‌های VAR شرکت کنند. هنوز آن ۴ داور ملی انتخاب نشده‌اند و باید با بررسی‌های دقیق این داوران را به همراه حیدری و کاظمی به عربستان بفرستیم. دلیل اینکه داوران را در ۲ گروه به عربستان می‌فرستیم این است که تعدادی از داوران مشغول سوت زدن در لیگ برتر هستند و نمی‌خواهیم لیگ از داور خالی شود.

رییس کمیته داوران در پایان درباره برگزاری کلاس‌های داوران لیگ یکی گفت: این کلاس‌ها از فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شوند و داورانی که نتوانند تست‌ها را پاس کنند، به خانه برمی‌گردند. همچنین ۶ داور و کمک داوری که در پایان نیم‌فصل نخست بیشترین امتیاز را داشته باشند، به لیگ برتر دعوت می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *