بازدیدهای قطبی از مدارس لرستان / ثبت‌نام بیش از ۸۵ درصد دانش‌آموزان

سادس/لرستان دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور رفع مسائل و مشکلات مدارس لرستان بازدید ارزیابان و بازرسان از مدارس از آغاز روند ثبت نام دانش ‌آموزان در استان در حال انجام است.

حمید میرساکی سی‌ام مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور رفع مسائل و مشکلات مدارس لرستان بازدید ارزیابان و بازرسان از مدارس از آغاز روند ثبت نام دانش ‌آموزان در استان در حال انجام است.

وی گفت: این بازدیدها از کلیه مدارس غیردولتی و مدارس متوسطه اول و دوم انجام و تاکنون بیش از ۲۱۰۰ بازدید از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان تاکنون انجام گرفته است.

میرساکی افزود: در این بازدیدها بررسی شاخص‌های پروژه مهر و بازگشایی مدارس و همچنین وضعیت ثبت نام دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: تمامی موضوعات، کمبودها و مسائل توسط ارزیابان بعد از بازدید، طبق فرم‌های مربوطه تکمیل و همان روز در سامانه نظارت وزارت آموزش و پرورش ثبت و در اداره‌کل مشکلات و موانع احتمالی بررسی، پیگیری و رفع می‌شود.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها مدارس ۲۴ منطقه آموزش و پرورش لرستان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که در هر منطقه پنج تیم ارزیابی این کار را انجام می‌دهند.

میرساکی با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود ۳۵۹ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت نام کنند گفت: تاکنون بیش از ۸۵ درصد دانش‌آموزان استان کار ثبت‌ نام خود را انجام داده‌اند که شهرستان الیگودرز با ۹۷ درصد ثبت نام تا صبح امروز(دوشنبه ۳۰ مرداد) در صدر قرار دارد.  

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش لرستان افزود: پیش بینی می‌شود با اتمام امتحانات دانش‌آموزانی که دروس افتاده دارند و تکمیل سنجش نوآموزان کار ثبت‌نام دانش‌آموزان در استان به اتمام برسد.

سال گذشته ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در لرستان مشغول به تحصیل بود که پیش‌بینی می‌شود این آمار با افزایش ۹۰۰۰ نفری به ۳۵۹ هزار نفر برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *