بیژن مقانلو و مینو مداح به هاشمی و خسروی‌وفا چه گفتند؟

بیژن مقانلو و مینو مداح به هاشمی و خسروی‌وفا چه گفتند؟

سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان ایران آخرین وضعیت شاگردانشان را قبل از حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو تشریح کردند.

به گزارش سادس، بیژن مقانلو در بازدید کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، و محمود خسروی‌وفا، رییس کمیته ملی المپیک، از اردوی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه تیم ملی تکواندوی ایران تیم جوانی است، اظهار کرد: سعی کرده‌ایم از تمامی ظرفیت تکواندوی ایران به بهترین شکل استفاده و در میادین بزرگ از جمله گرندپری‌ها کسب مقام کنیم. چکیده تیم ایران ۱۳ نفر و میانگین سنی تیم ملی ایران خیلی پایین است.

سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه مسابقات گرندپری فرانسه را پیش رو داریم که از سطح بالایی برخوردار است، گفت: همچنین مسابقات آسیایی و سپس مسابقات گرندپری چین را پیش رو داریم. در مجموع باید بگویم در مسیر المپیک قرار داریم که مسیر ساده ای نیست.

مقانلو افزود: مسابقات قاره‌ای فضای خاص خود را دارد و ابتدا هدف‌مان کسب سهمیه المپیک است و صرفا نگاهمان به المپیک پاریس نیست و چشم‌انداز بزرگی را ترسیم کرده‌ایم.

او با اشاره به اینکه آرین سلیمی و علیرضا حسین‌پور از مسابقات قهرمان آزاد کشوری به جمع ما اضافه شده‌اند، عنوان کرد: این برای تیم ملی تکواندو ایران افتخار است و باید بگویم با پنج نفر در مسابقات گرندپری فرانسه شرکت می‌کنیم اما متاسفانه آرین سلیمی مصدوم است و نمی‌تواند در این مسابقات شرکت کند.

بیژن مقانلو و مینو مداح به هاشمی و خسروی‌وفا چه گفتند؟

همچنین مینو مداح، سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران، اظهار کرد: باید از همت آقای ساعی که شناسنامه تکواندوی ایران در دنیا است، تشکر کنم که همیشه از بخش بانوان هم حمایت ویژه دارند.

او افزود: وقتی کارمان را شروع کردیم یک تیم کاملا جوان داشتیم و اولین افتخار ما قهرمانی آسیا برای نخستین بار بود و سپس در کشورهای اسلامی و تورنمنت لبنان خوش درخشیدیم و در ادامه مسابقات قهرمانی جهان را داشتیم که نخستین مدال تاریخ طلای تکواندو زنان ایران را در این سطح به دست آوردیم؛ ستاره‌های زیادی داریم که در آینده با کسب مدال‌های خود شاهد درخشش آنها نیز خواهیم بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *