تقابل فوتبال شمال و جنوب در مستطیل سبز

تقابل فوتبال شمال و جنوب در مستطیل سبز

سادس/گیلان بیست و ششمین تقابل تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان در لیگ برتر در حالی شکل می گیرد که ملوانان در مستطیل سبز ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران(سن سیروس) میزبان فولادی ها هستند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در سومین بازی از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی میزبان فولاد خوزستان است که دو تیم پیش از این ۲۶ بار با یکدیگر رو در رو شدند که نتیجه هشت بازی را ملوانان از آن خود کردند و تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز ۱۱ بار توانست ملوان بندرانزلی را شکست دهد و در نتیجه، هفت بازی نیز به تساوی ختم شد.

در ۲۶ بازی گذشته دو تیم در لیگ برتر ۴۰ گل به ثبت رسید که  ۲۰ گل سهم فولاد خوزستان بوده و ملوانان نیز توانستند ۲۰ بار توپ را از خط دروازه فولادی ها عبور دهند.

ملوانان در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی همچون «پرهام جوادی»،«پوریا پورعلی»،«ابوذر صفرزاده»، «سید رسول حسینی »، «حسین صادقی »، «  رضا جعفری» ،«پیمان رنجبری » ،«حامد نورمحمدی » ،« آرمان اکوان » ،« محمدرضا خانزاده» ،« محمدحسین اکبرمنادی» ،« میلاد باقری » و «امین پورعلی » را از تیم‌های  چوکای تالش، ذوب آهن اصفهان، آریو اسلامشهر، شمس آذر قزوین، هوادار، نساجی قائمشهر، نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان جذب کرده و چند بازیکن  فصل پیشین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.  

تیم های فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی به مصاف هم می روند که ملوانان در هفته اول این دوره از رقابت ها نتیجه بازی را ۲ بر یک به ذوب آهن اصفهان واگذار کرده و در بازی هفته دوم مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی نیز با شکست راهی خانه شده و با تفاضل گل منفی ۲  در جایگاه سیزدهم  جدول رده بندی قرار گرفتند.

فولادی ها نیز در دو هفته نخست رقابت ها، نتیجه ای بهتر از ملوانان کسب نکردند و آنان نیز با شکست سه بر صفر در مقابل گل گهر سیرجان در هفته اول و باخت ۲ بر یک در برابر صنعت نفت آبادان در هفته دوم با تفاضل گل منفی ۴ در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند. 

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر ساعت۱۹ و ۳۰ دقیقه روز چهار شنبه یکم  شهریور ماه در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران به مصاف هم می روند.

قضاوت این دیدار حساس برعهده وحید زمانی است و امید افخمی، محسن بابایی و مهرداد خسروی نیز وی را در امر داوری این دیدار یاری می کنند.

به گزارش سادس، هواداران فوتبال در بندرانزلی از سالها قبل با الهام از نام ورزشگاه «سن سیرو» میلان در ایتالیا، ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران را «سن سیروس» به معنای سیروس مقدس می نامند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *