فولاد به سکوها باخت/ عده‌ای منصوریان را تحت فشار گذاشته‌اند

فولاد به سکوها باخت/ عده‌ای منصوریان را تحت فشار گذاشته‌اند

سادس/خوزستان یک مربی فوتبال معتقد است فولاد در دیدار با نفت آبادان بازی خوبی به نمایش گذاشت اما به سکوها باخت.

کریم شریفی در گفت و گو با سادس، با اشاره به حواشی اخیر تیم فوتبال فولاد خوزستان، اظهارکرد: من معتقدم در دیدار دو تیم فولاد و نفت آبادان که در اهواز برگزار شد، فولاد بازی را در زمین مسابقه واگذار نکرد و نتیجه بازی بیرون از زمین فوتبال رقم خورد.

وی ادامه داد: با حواشی که عده ای قبل از شروع لیگ برای فولاد ایجاد کردند و خواستار برکناری منصوریان بودند، کار را برای این مربی در حالی سخت کردند که فولاد در چند بازی نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم با هدایت منصوریان، نتایج بدی نگرفته بود ولی چون منصوریان به عده ای باج نداده بود، علیه او جبهه گرفتند و خواهان بر کناری اش شدند.

این مربی فوتبال خاطر نشان کرد: درست است که فولاد در بازی با گل گهر، تیم همیشگی نبود ولی در بازی با نفت، بازی خوبی به نمایش گذاشت اما به سکوها باخت.از شروع تا پایان بازی شاهد انواع توهین‌ها به منصوریان بودیم و تمرکز تیم فولاد بهم خورد و زمین بازی به جهنم تبدیل شده بود، موضوعی که تیم را دچار استرس شدید کرد و در نهایت نیز بازیکنان اعتماد به نفس خود را از دست دادند. فولاد در روزی که می توانست برنده باشد اسیر حواشی شد.

وی با بیان یان که متاسفانه عده ای باشگاه فولاد و کادر مربیان را سخت تحت فشار قرار داده اند، افزود: باشگاه باید شرایط را مدیریت کند و هر چه سریع تر به حواشی پایان دهد. متاسفانه این اتفاقات ناگوار فقط در فوتبال خوزستان رخ می‌دهد و در آینده به زیان فوتبال این استان است.

شریفی گفت: آقایان به جای انتقاد بی جا و فحاشی باید آرامش را به تیم برگردانند. فوتبال خوزستان نیاز به آرامش دارد و باید از حواشی فعلی دور شود. هواداران فولاد باید اختلافات را کنار بگذارند.

وی تاکید کرد: فرهنگ فوتبال خوزستان این نیست که عده ای به خاطر منافع شخصی خودشان بلای جان فولاد و فوتبال استان شوند. این فحاشی ها جایی در مکتب فوتبال خوزستان ندارد. برای من جای سوال است چرا در زمان مربیان و مدیران قبلی که فولاد با هزینه ۷۰۰ میلیارد تومانی وارد لیگ شد و نتایج خوبی هم نگرفت و بازیکنان درجه چندم به فولاد آمدند، صدای کسی در نیامد؟ در آن برهه به بازیکنان جوان و بومی استان بها داده نمی شد اما آیا مشکل فولاد منصوریان و مدیریت باشگاه این است که ده ها بازیکن آکادمی را جذب تیم بزرگسالان کردند؟

این مربی فوتبال عنوان کرد: فولاد چیزی به اسم کمیته فنی و فوتبالی ندارد و باید چنین کمیته ای را که از بزرگان فوتبال استان تشکیل شود، داشته باشد تا شاهد یک فولاد قوی در ادامه مسیر باشیم. ضمن این که هواداران هم باید صبور باشند و اجازه دهند منصوریان بر اساس برنامه های مدنظر برای موفقیت فولاد گام بردارد. امیدوارم نتیجه گیری فولاد از بازی با ملوان آغاز شود و در نهایت نیز شاهد فصل خوبی برای هر سه نماینده استان خوزستان در لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *