قهرمانی در لیگ برتر، آرزوی ستاره ژاپنی لیورپول

قهرمانی در لیگ برتر، آرزوی ستاره ژاپنی لیورپول

واتارو اندو به دنبال قهرمانی در لیگ برتر با لیورپول است و می‌خواهد در اولین سال حضورش در این تیم به این مهم برسد.

به گزارش سادس و به نقل از سایت لیورپول، واتارو اندو، هافبک ۳۰ ساله، از اشتوتگارت راهی لیورپول شد و قرار است این فصل با پیراهن قرمزهای آنفیلد به میدان برود.

اندو که پیراهن شماره سه را در لیورپول به تن خواهد کرد مصاحبه‌ای با سایت باشگاه لیورپول داشته است. در ادامه صحبت‌های این بازیکن آسیایی را در لیورپول می‌خوانیم:

واتارو! به باشگاه لیورپول خوش آمدید. چه احساسی دارید؟

متشکرم. در حال حاضر بسیار خوشحال و بسیار هیجان‌زده‌ام. حضور در تیمی مثل لیورپول رویای من بود. بازی‌کردن در لیگ برتر و با یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان همیشه یک رویا بوده و خوشحالم که اکنون به این هدفم رسیدم. بی‌صبرانه منتظر بازی در آنفیلد در مقابل هواداران لیورپولم.

شما گفته‌اید که اینجا بودن رویای شماست. زمانی که در ژاپن بزرگ می‌شدید، بازی‌های لیورپول را زیاد تماشا می کردید؟

بله. وقتی بچه بودم اغلب با پدرم بازی‌های لیگ برتر را تماشا می‌کردم. استیون جرارد را دوست داشتم و اغلب نحوه بازی او را با دقت تماشا می‌کردم.

واکنش خانواده و دوستان شما در ژاپن چگونه بوده است؟

هنوز برای پدر و مادرم پیام نفرستاده‌ام اما آنها باید خیلی خوشحال باشند.

چقدر انگیزه دارید که از این فرصت در لیورپول نهایت استفاده را ببرید؟

در واقع زمانی که این پیشنهاد را دریافت کردم کمی شگفت‌زده شدم. این یک لحظه بسیار هیجان‌انگیز برای من است و همان طور که گفتم یک رویا برای من به حقیقت پیوسته است.

کمی از سبک بازی‌تان می‌گویید؟

من بیشتر شبیه یک بازیکن دفاعی هستم. فکر می‌کنم بتوانم از نظر دفاعی به این باشگاه کمک کنم. سعی می‌کنم ارتباط خوبی با مدافعان داشته باشم و همیشه سعی می‌کنم موقعیت‌های حریف را بررسی کرده و جلوی حملات حریف را بگیرم.

نظرت درباره کارکردن با یورگن کلوپ چیست؟

از کارکردن با او بسیار خوشحالم. یورگن کلوپ را از زمان حضورش در دورتموند می‌شناسم و بازی‌های دورتموند را می‌دیدم. زمانی که آنجا بود و شین‌جی کاگاوا در دورتموند بود، خیلی عاشق سبک بازی تیم شدم. از همکاری با او بسیار خوشحالم. زیاد صحبت نمی‌کنم اما همیشه نشان می‌دهم که در زمین چه کاری باید انجام دهم. سعی می‌کنم در لیورپول نیز این کار را انجام دهم.

پس از تاکومی مینامینو، شما دومین بازیکن ژاپنی هستید که برای تیم لیورپول بازی می‌کند. آیا او چیزی در مورد لیورپول به شما گفته است؟

بله او به من پیام داد و تبریک گفت. از او خواستم درباره لیورپول به من بگوید و چیزهای خوبی شنیدم. می‌خواهم به عنوان قهرمانی در لیگ برتر برسم. ما در این فصل در لیگ اروپا نیز بازی می‌کنیم، بنابراین فکر می‌کنم کسب قهرمانی باید اولویت ما باشد و می‌خواهم به آن برسم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *