ماجرای جراحی نکردن نازنین ملایی بخاطر هانگژو

ماجرای جراحی نکردن نازنین ملایی بخاطر هانگژو

ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.

نازنین ملایی در گفت‌وگو با سادس درباره‌ی اردوی تیم ملی رویینگ ایران در روسیه بیان کرد: کمتر از یک هفته است که در روسیه اردو داریم و شرایط تمرینی ما بهتر می‌شود. خوب است در مسافت دو هزار متر رکوردهای دقیق‌تری داشته باشیم. امیدوارم شرایط تمرینی خوب پیش برود و در بازی های آسیایی بهتر نتایج را رقم بزنیم. 

جراحی می‌کردم به بازی‌های آسیایی نمی‌رسیدم

ملایی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه اندازه مطابق انتظار خود برای بازی‌های آسیایی آماده شده است؟ تاکید کرد: خدا را شکر تا به امروز از شرایطم راضی هستم. اوایل بهمن سال گذشته سر شانه سمت چپ من در رفت. خارج از ایران بودم که این اتفاق رخ داد و پزشکی که در بلژیک بود و همچنین پزشکان ایران نظرشان بر این بود که ۱۰۰ درصد باید عمل جراحی شوم چون پارگی عضلات نگه‌دارنده سرشانه داشتم. من با انجام عمل جراحی موافقت نکردم چون می‌دانستم اگر این کار را انجام دهم بازی‌های آسیایی را از دست می‌دهم. تصمیم گرفتم فیزیوتراپی انجام بدهم و با فیزیوتراپی به بازی‌های آسیایی برسم.

چهارماه تمرین نداشتم

او ادامه داد: چهار ماه هیچ‌گونه تمرینی حتی دویدن انجام ندادم و این برای یک ورزشکار نیمه استقامتی و استقامتی مانند من اتفاق خیلی بدی است و برگشتن به شرایط قبلی را سخت می‌کند. با این حال خدا را شکر توانستم که برگردم و حتی رکوردهایم را هم نسبت به سال قبل حدود چهار ثانیه ارتقاء دهم که اتفاق خیلی خوبی برای خود من بود. البته اگر این اتفاق برای دست من رخ نمی‌داد و تمرینات زمستان را از دست نمی‌دادم، به جای چهار ثانیه، حدود هشت ثانیه رکوردم را افزایش می‌دادم. باز هم راضی هستم و توانسته‌ام حداقل به شرایط ایده‌الم برگردم.

ملایی همچنین گفت: در این دوره بازی‌های آسیایی حتی تعداد ورزشکاران هم کمتر شده است. امیدوارم حضور پررنگ‌تری داشته باشیم و مدال‌های خوش‌رنگ‌تری را کسب کنیم. 

رضایت از پیگیری وضعیت دریاچه آزادی 

ملی‌پوش رویینگ ایران با اشاره به پیگیری کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش از وضعیت کاهش سطح آب دریاچه آزادی تصریح کرد: همان روز که ما قرار بود به روسیه برویم، مدیر شرکت توسعه و تجهیز از طرف آقای کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان بازدیدی را از دریاچه آزادی داشت که بازدید خوبی بود. سه، چهار روز بعد از اینکه آقای هاشمی از اردوی تیم ملی قایقرانی بازدید کرد و ما از پایین بودن سطح آب دریاچه گلایه داشتیم، پیگیر مساله شد. قرار شد دریاچه لایروبی شود تا آب دریاچه به حالت قبلی برگردد تا مجددا این مشکل وجود نداشته باشد. این اقدام خوشایند بود و امیدوارم که این پیگیری ادامه‌دار باشد و در زمستان که اکثر اردوهای ما در تهران است، بتوانیم بهترین تمرینات را در دریاچه آزادی داشته باشیم. به من اطلاع دادند که وضعیت آب دریاچه رو تا یکی، دو هفته دیگر به حالت قبل بر می گردد و از آقای عسگریان رییس شرکت توسعه و تجهیز تشکر می‌کنم که پیگیر وضعیت آب دریاچه بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *