پرسپولیس ۳ امتیاز را در روزی که خوب نبود، گرفت

پرسپولیس ۳ امتیاز را در روزی که خوب نبود، گرفت

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: هر چند پرسپولیس برابر آلومینیوم ۳ امتیاز لازم را کسب کرد اما شروع خوبی نداشت و باید بازیکنان از نظر هماهنگی و انگیزشی به هارمونی لازم برسند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با سادس در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: پرسپولیس در شرایطی ۳ امتیاز بازی را برابر آلومینیوم گرفت که یک مقدار شکل کار خوب نبود و بازیکنان متفاوت بازی کردند. به ویژه نیمه اول بعد از زدن گل بازیکنان دیگر انگیزه خوبی برای بازی نداشتند. در حقیقت نتیجه را گرفتیم در روزی که خیلی خوب نبودیم. به نظر می‌رسد بازیکنان از نظر هماهنگی و انگیزشی باید به هارمونی لازم برسند.

وی با بیان این که پرسپولیس در دو پست نیاز به مهاجم دارد، گفت: پرسپولیس برای تداوم قهرمانی نیاز به جذب دروازه‌بان دوم و یک بازیکن در دفاع چپ دارد، هر چند لیست آن شاید تکمیل شده باشد اما به نظر می‌رسد باید در چنین پست‌هایی بازیکن جذب کند تا حضور قدرتمندی در لیگ، جام حذفی و آسیا داشته باشد.

این بازیکن پیشکسوت پرسپولیس همچنین در خصوص ضعف پرسپولیس در هفته اول برابر آلومینیوم اظهار کرد: پرسپولیس چون تیم کاملی است و طی چند سال گذشته بازیکنان خود را حفظ کرده ضعفی به آن شکل ندارد. اگر بازیکنان در آینده به هماهنگی لازم برسند قطعا در آینده تیم کاملی خواهیم داشت.

حلالی تصریح کرد: در هفته اول بازیکنان خیلی روی فرم نبودند و بازی حرفه‌ای ارائه ندادند اما بازیکنان این توانایی را دارند که کم کم به شرایط ایده‌آل برسند. البته امسال نسبت به سال گذشته مدعیان قهرمانی زیاد شده‌اند، به طوری که اگر در گذشته تنها استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعی قهرمانی بودند امسال شرایط تیم‌ها بهتر شده و به جز این تیم ها، گل‌گهر و تراکتور نیز برای قهرمانی رقابت می‌کنند. بنابراین پرسپولیس سال سختی را برای تکرار قهرمانی خواهد داشت.

وی در پایان افزود: به جز تراکتور که تغییرات زیادی در این تیم صورت گرفته و متفاوت از سال گذشته در لیگ حضور پیدا کرده سایر تیم‌ها با همان روند قبلی برای قهرمانی رقابت می‌کنند و سعی دارند حضور قوی در لیگ داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *