مورایس: کنترل بازیکنانم کار ساده‌ای نیست!

مورایس: کنترل بازیکنانم کار ساده‌ای نیست!

سرمربی سپاهان بعد از شکست دادن تراکتور با حساب ۳-۱ می‌گوید بازی ساده‌ای نبود، اما عملکرد خوبی در این دیدار داشتند.

به گزارش سادس، سپاهان در نخستین دیدار خود در لیگ برتر عملکرد درخشانی داشت و تراکتور را در حضور تماشاگران اصفهانی با نتیجه ۳-۱ شکست داد. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: یک بازی زیبا میان دو تیم خوب سپاهان و تراکتور بود. تراکتور هم مانند سپاهان تیم خوب و قابل احترامی است. کنجکاو بودم که لیگ چطور آغاز خواهد شد و برای ما با برد شروع شد.

ساده نبود اما عملکرد خوبی داشتیم

او افزود: به تیمم تبریک می‌گویم. شروع با برد خوب است، اما باید اشاره کنم که تلاش و کیفیت بازیکنانم در این بازی خیلی خوب بود. هنوز کارهای زیادی برای ارتقا دادن داریم. بازی ساده‌ای نبود، اما عملکرد خوبی داشتیم.

ببینید

بیشتر بخوانید

این برد را به دو خبرنگار تقدیم می‌کنیم

سرمربی پرتغالی سپاهان گفت: به هوادارانمان و اتحاد میانشان افتخار می‌کنم. هنوز با بازیکنانم صحبت نکرده‌ام، اما فکر می‌کنم با من موافق باشند که این برد را به ۲ خبرنگاری که دیگر در میان ما نیستند، تقدیم کنم.

مورایس در مورد کنترل و هدایت ستاره‌های تیمش تاکید کرد: خوشحالم که اسم ستاره‌ها را آوردید، این بازیکنان برای من واقعا ستاره هستند. اگر به گذشته برگردیم بازیکنان بزرگی مدیریت کردم اما چیزی نیست که راجع به آن صحبت کنم، کیفیت بازیکن باید اجازه دهد که مربی بتواند رهبری کند. مربی باید رهبریت، کنترل و مدیریت داشته باشد.

کنترل بازیکنانم ساده نیست

وی افزود: بازیکنان فوق‌العاده خوبی داریم که کنترل آن‌ها ساده‌ای نیست اما بازیکنان کار من را ساده می‌کنند، بازیکنی که می‌گیریم انسان‌های فوق‌العاده‌ای هستند و خوشحالم در کنارشان هستم و این‌جا هستم کمکشان کنم.

مورایس در خصوص داوری متذکر شد: همیشه کار داور را درک کرده و از آن‌ها حمایت می‌کنم، داور ممکن است اشتباه کند و امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشند، قضاوت در این دیدار ساده نیست و بازی گذشته است و اعتراض فایده‌ای ندارد، بابت سوت‌های خوبی که زدند تبریک می‌گویم، کار من نگاه به بازی و عملکرد بازیکنان و بهتر کردن این عملکرد است، داوران نیز به بازی‌ها نگاه می‌کنند تا اشتباه خود را درست کنند، آرزوی موفقیت برای داوران می‌کنم و امیدوارم برای داورها امکاناتی مثل VAR مهیا کنیم تا بهتر قضاوت کنند و کار راحت‌تری داشته باشند.

یک سازمان باید وضعیت چمن‌ها را بررسی کند

او همچنین درباره وضعیت چمن نقش‌جهان گفت: در طول فصل گذشته نگرانی خودم در مورد چمن را گفته‌ام، در لیگ سطح اول کشور باید سازمانی باشد که کیفیت چمن‌ها را بازرسی و تایید کند که استانداردها را داشته باشد، در مورد وضعیت چمن نگران هستم و یک جلسه تمرینی در نقش‌جهان می‌گذاریم اما برای محافظت از چمن جلسه تمرینی را نداشتیم، بازی با کیفیت را  دوست دارم. باید همه چیز استاندارد باشد تا بازی باکیفیت ارائه دهیم، به دلیل لیز خوردن بازیکن مصدوم شد و در مورد زمین تمرین نگرانی داریم، این اتفاق در همه استادیوم‌ها در لیگ هست و باید چمن خوب باشد تا فوتبال باکیفیت برای هواداران بازی می‌کنیم و باید لذت ببرند.

مورایس با اشاره به مصدومیت محمد کریمی توضیح داد: اطلاعی از میزان مصدومیت کریمی ندارم و پزشکان در مورد میزان مصدومیت وی فردا صحبت می‌کنند.

مساله آل‌کثیر مشکل خاصی نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد غیبت آل‌کثیر نیز یادآور شد: بله آگاهم که مسائلی هست اما اطلاع دقیقی از مشکل وی ندارم که امروز نبوده است اما می‌دانم مشکل خاصی نیست.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *