گرامی‌پور به قهرمان تایوان پیوست

گرامی‌پور به قهرمان تایوان پیوست

ملی پوش پیشین بسکتبال ایران به تیم «کائوشیانگ» در لیگ تایوان پیوست. 

به گزارش سادس، آرون گرامی‌پور سنتز ۲۱۳ سانتیمتری ایران – بریتانیایی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ چین و المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد، با عقد قراردادی به تیم «کائوشیانگ»، قهرمان فصل قبل لیگ تایوان پیوست.

 این سنتر ۳۰ دورگه تیم ملی ایران که فصل قبل با تیم تایچونگ سانز تایوان قرارداد داشت، پیش از این دعوت به اردوی تیم ملی ایران را رد کرد که دلیل این اتفاق هم ناراحتی او فضای حاکم در بسکتبال ایران بود. گرامی‌پور از عدم همکاری بازیکنان ایرانی با او ناراحت بود.

آخرین حضور گرامی‌پور در تیم ملی ایران به زمان سرمربیگری مهران شاهین‌طبع در تیم ملی برمی‌گردد. آرون توسط مصطفی هاشمی از تیم کنار گذاشته، اما پس از آن توسط سعید ارمغانی (سرمربی قبلی تیم ملی) و هاکان دمیر (سرمربی فعلی تیم ملی) به اردوها دعوت شد که از حضور در تمرینات تیم ملی ایران خودداری کرد.

گرامی‌پور به قهرمان تایوان پیوست

آرون در دوران حرفه‌ای خود برای تیم‌هایی چون کوئرستین، گران کاناریا و بروخان اسپانیا، سولس مکزیکال مکزیک، سیبونا زاگرب کرواسی، سن لورنزوی آرژانتین، منچستر گرانت انگلیس، جئوتای تکنولوژی و تایچونگ سانز تایوان بازی کرده است. 

ملی پوش سابق ایران سابقه بازی در لیگ ایران را هم دارد. او در سوپر لیگ ایران برای تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندرامام که هر دوی این تیم‌ها منحل شده‌اند، بازی کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *