واکنش ستاره انگلیسی به کاپیتانی در چلسی

واکنش ستاره انگلیسی به کاپیتانی در چلسی

ریس جیمز می‌گوید بستن بازوبند کاپیتانی افتخار بزرگی است و می‌خواهد جا پای بزرگان تیم بگذارد.

به گزارش سادس، باشگاه لندنی چلسی در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که ریس جیمز کاپیتان جدید این تیم خواهد بود. در این بیانیه آمده است: «ریس جیمز رسماً به عنوان کاپیتان جدید باشگاه فوتبال چلسی انتخاب شد. ریس که در ۶ سالگی به آکادمی ما ملحق شد، یکی از هواداران چلسی از کودکی بوده و بهترین انتخاب ممکن است.»

ملی‌پوش انگلیسی بعد از این انتخاب گفت: من بسیار خوشحالم که این نقش و مسئولیت را بر عهده می گیرم. می دانم که این انتخاب یعنی چه. در گذشته کاپیتان های بزرگی در اینجا داشتیم و من هیجان زده هستم. من تقریباً تمام زندگی ام را در چلسی بوده ام. از شش سالگی اینجا  بودم اما ادامه دادن و کاپیتان شدن، احساس خوبی برای من و خانواده ام است.

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آبی ها نیز از انتخاب کاپیتان جدید راضی بود و گفت: این تصمیمی است که من و باشگاه گرفته ایم. ما بسیار خوشحالیم که ریس در این فصل کاپیتان تیم خواهد شد.

پیش از او سسار آسپیلیکوئتا سال‌ها کاپیتان چلسی بود. آسپیلیکوئتا پس از رفتن کالیدو کولیبالی، انگولو کانته و ادوارد مندی که همگی به باشگاه‌های عربستان پیوستند، به لیست بازیکنانی پیوست که در تابستان امسال چلسی را ترک می‌کنند. این بازیکن ۳۳ ساله در سال ۲۰۱۲ با مبلغی بالغ بر ۷ میلیون پوند از مارسی به غرب لندن نقل مکان کرد و سال‌های پرافتخاری در چلسی داشت. او ۱۱ سال را در لیگ برتر گذرانده و ۵۰۸ بازی برای این تیم انجام داده و دو قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورد.

چلسی فصل قبل در رده دوازدهم لیگ برتر قرار گرفت که پایین ترین رتبه آنها از سال ۱۹۹۴ در لیگ برتر بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *