خبرنگاری با سایر مشاغل متفاوت است/ توجه دولت به سفره دهک‌های کم درآمد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، با بیان اینکه گرچه ۱۷ مردادماه به صورت سمبلیک «روز خبرنگار» است، گفت: خبرنگاری نیز با سایر مشاغل متفاوت است.

به گزارش سادس، سیدصولت مرتضوی در حاشیه نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه با حضور در جمع خبرنگاران، در خصوص طرح کالابرگ و در پاسخ به استقبال مردم از این طرح اظهار کرد: بر این باور هستیم که باید به سفره مردم توجه شود. یکی از سیاست‌های کلان دولت این است که نسبت به سفره دهک‌های کم درآمد جامعه تمهیداتی را به عمل آورد. یکی از مباحث کالابرگ الکترونیک است.

وی با بیان اینکه کالابرگ الزام قانونی بود که بستر آن فراهم شده است، گفت: اینکه بگوییم از این طرح استقبال نشده، اینطور نیست؛ استقبال شده اما در گام اول استقبال مورد انتظار محقق نشد؛ اکنون ترمیم و طرح جدیدی ارائه شده و به تصویب و تایید رسیده است تا بتوانیم اقبال عمومی را نسبت به این موضوع افزایش دهیم.

به گزارش سادس، همچنین وی در مراسم نشست صمیمی با خبرنگاران حوزه کار و رفاه با بیان اینکه گرچه ۱۷ مرداد به صورت سمبلیک روز خبرنگار است، اما به نظرم همه روزها، روز خبرنگار است، گفت: خبرنگاران دائم در تلاش و کوشش هستند. اساسا شغل خبرنگاری نیز با سایر مشاغل متفاوت است. به نظر آنهایی که می‌پذیرند خبرنگار شوند، در ضمیرشان جریانی رخ می‌دهد که وارد این کارزار می‌شوند.

وی خطاب به خبرنگاران افزود: امیدوارم در پاسداشت و حرمت به قلم و دفاع از کیان جمهوری اسلامی و در جهاد تبیین و رعایت حقوق مردم، موفق باشید.

وزیر تعاون گفت: ما با شما یک همذات‌پنداری داریم زیرا دوره‌ای کار رسانه‌ای انجام می‌دادم و دغدغه‌ها، رسالت فرهنگی و دینی و سیاسی و اجتماعی شما را درک می‌کنم و هم مشکلات شما را درک می‌کنم. از خداوند رحمان طلب می‌کنم به شما عزت و سربلندی و توفیق خدمت مضاعف و به ما توفیق قدرشناسی از جامعه خبرنگاری مرحمت کند.

در ادامه این مراسم توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه از پوستر نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *