درویش: امیدوارم نگویند باید پیراهنی که می‌خواهیم را بپوشید!

درویش:  امیدوارم نگویند باید پیراهنی که می‌خواهیم را بپوشید!

مدیرعامل پرسپولیس گفت: حتی در زمین خودمان نمی‌توانیم از تبلیغات استفاده کنیم و امیدوارم در زمین حریف نگویند باید پیراهنی که می‌خواهیم را بپوشید!

به گزارش سادس، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برتری سرخپوشان در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر زحمات بچه‌ها به ثمر رسید. بازی اول همیشه مهم است و نتیجه‌اش قابل پیش بینی نیست اما خدا را شکر گام اول را خوب برداشتیم. می‌دانیم بهتر از این می‌شویم. ۵۰، ۶۰ درصد عملکرد ما با حضور هواداران بهتر خواهد شد. انرژی مثبت آن‌ها به تیم کمک می‌کند و انگیزه بازیکن را بالا می‌برد اما محروم بودیم. امیدوارم مشکلات رفع شود و هواداران بتوانند بازی تیم خودشان را از نزدیک تماشا کنند.

او ادامه داد: به جایی می‌رسیم که به عنوان تیم میزبان هم اختیار تبلیغات خودمان را نداریم و با اینکه صحبت کرده بودیم تبلیغات ما را بزنند اما تبلیغات دیگری در ورزشگاه بود که ارتباطی به ما نداشت. ما وقتی در خانه خودمان این اختیار را نداریم، امیدوارم نگویند در زمین حریف پیراهنی که آن‌ها می‌گویند را بپوشیم.

درویش درباره جذب مهاجم خارجی و صحبت‌هایی مبنی بر توافق عبدالرزاق حمدالله با پرسپولیس گفت: اگر بازیکنی مدنظر باشد، آقای گل محمدی اسم او را می‌دهد. تا امروز چنین بازیکنی به باشگاه معرفی نشده و متاسفانه حواشی بسیار است. اگر نمی‌گفتند، من نمی‌دانستم این فوتبالیست است. این بازیکن به ما معرفی نشده و من نمی‌دانم چگونه آن خبرنگار خارجی این خبر را منتشر کرده است.

او درباره وضعیت نامساعد ورزشگاه آزادی گفت: مشکل ما همین است و حتما باید مرمت جایگاه‌ها تا ۴۵ روز دیگر به اتمام برسد. قول دادند که انجام می‌دهند و شرکت توسعه تلاشش را می‌کند. مرمت این ورزشگاه بودجه فراتری از وزارت ورزش می‌خواهد و قبلا هم بنا شد بودجه خوبی به آن اختصاص داده شود. بودجه وزارت ورزش کفاف این پروژه را نمی‌دهد. اگر بودجه باشد، وزارت ورزش همه تلاشش را می‌کند تا زودتر کار انجام شود. به هر جهت آبروی کشور است و ربطی به پرسپولیس ندارد.

درویش در پایان اضافه کرد: جا دارد از اعضای تیم تشکر کنم. در برهه‌ای که از باشگاه طلب دارند و آپشن‌های فصل گذشته و ۲۰ درصد اول فصل را ندادیم، بدون کوچک‌ترین اعتراضی کار می‌کنند. وقتی مشکلات را توضیح دادیم، آمدند بازی‌شان را کردند و نتیجه خوبی گرفتند. امیدواریم هرچه سریع تر بودجه‌مان را تامین کنیم تا گوشه‌ای از زحماتشان را جبران کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *