مهدی رحمتی، نخستین اخراجی لیگ بیست وسه

مهدی رحمتی، نخستین اخراجی لیگ بیست وسه

سادس/مازندران ” سیدمهدی رحمتی ” این بار نه در قامت بازیکن در مستطیل سبز، بلکه به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی مازندران، با دریافت کارت قرمز از داور مسابقه اخراج شد.

جریان مسابقه تیم نساجی مازندران و پیکان تهران که در هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر برگزار شد، ” سیدمهدی رحتمی “سر مربی نساجی مازندران در ثانیه های پایانی این مسابقه با دریافت کارت زرد دوم و کارت قرمز از داور مسابقه جریمه و اخراج شد.

اخراج رحمتی درحالی صورت گرفت که همه تماشاگران حاضر درورزشگاه منتظر شنیدن سوت پایان مسابقه بودند که با اعلام ضربه کرنر به سود تیم نساجی، شروع جنجال و حاشیه سازی در دقایق آخر مسابقه شروع شد.

استدلال ” حسن اکرمی”، داور مسابقه درصحنه نشان دادن کارت زرد دوم واخراج سرمربی تیم نساجی مازندران، این بود که در لحظه ای که بازیکن نساجی برای زدن ضربه کرنر پشت توپ قرار گرفت مهدی رحمتی به همراه فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم نساجی از محوطه فنی خود خارج و به نزدیکی پرچم کرنر رفتند.

هرچند سرمربی تیم نساجی درتوجیح این اقدام خود بیان داشت که نحوه ارسال ضربه کرنر که آخرین بخت تیمش برای کسب ۳ امتیاز مسابقه بوده، قصد او بوده که همین موضوع از چشم داور مسابقه  پنهان نماند و باعث شد تا او برای تذکر به مهدی رحمتی به کناره زمین بیاید.

البته داور مسابقه دراین صحنه به سرمربی تیم نساجی مازندران برای خارج شدن از محوطه فنی به او کارت زرد نشان داد که این اقدام داور با اعتراض و واکنش بسیار تند ” سیدمهدی رحمتی ” همراه شد.

اکرمی هم به علت شدت اعتراض ها از سوی رحمتی، به سراغ رحمتی رفت و با نشان دادن کارت زرد دوم و پس از آن کارت قرمز، سرمربی نساجی مازندران را درنخستین تجربه مربیگری درنیمکت این تیم، اخراج کرد.

به گزارش خبرنگار سادس، دیدار تیم های نساجی مازندران وپیکان تهران درهفته نخست فصل جدید لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور با تساوی یک بریک خاتمه یافت.

نساجی مازندران درهفته دوم این مسابقات درحالی روزچهارشنبه ۲۵ مرداد به مصاف تیم رفسنجان خواهد رفت که سرمربی خود را به علت محرومیت دراختیار نخواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *