ثبت نام ۲۴۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در سال جاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ثبت نام ۲۴۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش سادس، حبیب‌الله آسوده با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری در مجموع پویش‌های برگزار شده کمیته امداد، بیش از ۲۴۰ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰۴ هزار حامی جدید در پویش ماه مبارک رمضان در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند و حدود ۴۰ هزار حامی نیز در پویش‌های به عشق علی(ع) و به عشق حسین(ع) به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین پیوستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطر نشان کرد: رشد مشارکت مردم برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان ۹۱ درصد بوده است.

آسوده با دعوت از مردم نیکوکار برای پیوستن به حامیان ایتام و محسنین، اظهار کرد: مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳ و یا مراجعه به سایت EKRAM.EMDAD.IR حامی یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند شوند.

وی اضافه کرد: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور و برقراری تماس تلفنی با کارشناسان اکرام کمیته امداد از دیگر روش‌ها برای ثبت نام و حمایت از ایتام است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *