عربستان اول زیرساختش را فراهم کرد، بعد رونالدو و بنزما را آورد

عربستان اول زیرساختش را فراهم کرد، بعد رونالدو و بنزما را آورد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: باشگاه‌های عربی را می‌بینید که رونالدو و بنزما را جذب می‌کنند اما اول زیر ساخت خوبی دارند. ما هم باید زیر ساخت خوبی داشته باشیم تا بعد به مسائل دیگر فکر کنیم.

به گزارش سادس، محمد رجاییان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک بعد از باخت مقابل پرسپولیس گفت: ما فصل قبل هم با باخت یک بر صفر در بازی خانگی مقابل هوادار کار خود را آغاز کردیم. در بازی امروز مقابل پرسپولیس هم می‌توانم بگویم که روند بازی 60 به 40 در اختیار ما بود و پرسپولیس فقط از تجربه و فرصت خود استفاده کرد. اشتباه مدافعان و دروازه‌بان ما هم روی گل تاثیرگذار بود. بهترین نتیجه مساوی بود ولی به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

باید زودتر مرمت آزادی را شروع می‌کردند

مدیرعامل آلومینیوم درباره تعمیر استادیوم آزادی نیز گفت: کاری که در آزادی اتفاق رخ داده، باید خیلی زودتر رخ می‌داد چون این استادیوم آبرو و شخصیت فوتبال ما است، اما در سالیان اخیر شرایط رختکن، سکوها و … این استادیوم خیلی افتضاح بود و بازخورد خوبی از این استادیوم نداشتیم.

او افزود: باشگاه‌های عربی را می‌بینید که رونالدو و بنزما را جذب می‌کنند اما اول زیر ساخت خوبی دارند. ما هم باید زیر ساخت خوبی داشته باشیم تا بعد به مسائل دیگر فکر کنیم، در غیر این‌ صورت راه را اشتباه رفته‌ایم. ما هم دوست داشتیم این بازی با حضور هواداران برگزار شود که متاسفانه نشد. امیدوارم هر چه زودتر این استادیوم به شرایط ایده‌آل برسد.

رجاییان در پاسخ به این سوال که آیا گل پرسپولیس آفساید بود؟ توضیح داد: من در سایت‌ها خواندم که آفساید بوده است. به تیم داوری تا زمانی که VAR نباشد نمی‌شود خیلی خرده گرفت. مشکل زیادی در داوری امروز ندیدم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *