گواردیولا عامل افت ستاره جوان سیتی؟

گواردیولا عامل افت ستاره جوان سیتی؟

جیمی کاراگر معتقد است پپ گواردیولا جلوی پیشرفت فیل فودن در منچسترسیتی را گرفته است.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل،  فیل فودن از زمانی که در سال ۲۰۱۷ خودش را مطرح کرد توانسته است در بالاترین سطح برای سیتی و تیم ملی انگلیس بازی کند.  فودن اکنون در سن ۲۳ سالگی با سیتی پنج قهرمانی لیگ برتر، چهار قهرمانی جام اتحادیه، دو جام حذفی و یک لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است.

فودن همچنین ۲۵ بار با تیم ملی انگلیس به میدان رفته است و بخشی از تیم گرت ساوتگیت برای یورو ۲۰۲۰ و جام جهانی ۲۰۲۲ بوده است. با این حال، پیش از فصل جدید، کاراگر مدافع سابق لیورپول و انگلیس این سوال را مطرح کرده است که آیا فودن با دیدگاه گواردیولا در باشگاه مطابقت دارد یا خیر.

کاراگر  در صحبت هایی درباره این ستاره جوان گفت: فیل فودن دیگر جوان نیست. سه چهار سال پیش می‌گفتیم او بهترین بازیکن انگلیسی می‌شود. تقریباً به نظر می‌رسد جود بلینگام  پیشرفت کرده و به سطح بالاتری رسیده ولی شرایط برای فیل فودن اینطور نبوده و او نتوانسته چه در سیتی و چه در تیم ملی انگلیس پیشرفت کند. همه ما می‌دانیم که او چقدر خوب است ولی برنامه گواردیولا باعث افت فودن شده است. فودن باید پشت ارلینگ هالند و آلوارز بازی کند ولی پپ گواردیولا در این پست به او بازی نمی‌دهد.

باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد فیل فودن قرارداد جدیدی را امضا کرده است که او را تا سال ۲۰۲۷ در سیتی نگه می‌دارد. این بازیکن ۲۳ ساله در فصول اخیر به عنوان یک بازیکن حیاتی برای پپ گواردیولا ظاهر شده است.

سیتی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را جمعه شب آغاز خواهد کرد و به مصاف برنلی تازه صعود کرده که تحت هدایت ونسان کمپانی، اسطوره آبی‌ها قرار دارد به میدان خواهد رفت. منچسترسیتی ابتدای هفته در سوپر جام انگلیس موسوم به جام خیریه برابر آرسنال به میدان رفت که این دیدار یک بر یک به تساوی رسید و در ضربات پنالتی آرسنال ۴ بر ۱ برنده شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *