قرارداد کدام بازیکنان سپاهان ثبت نشد؟

قرارداد کدام بازیکنان سپاهان ثبت نشد؟

باشگاه سپاهان به دلیل رعایت نکردن سقف قرارداد موفق به ثبت قرارداد دو بازیکن خود نشده است.

به گزارش سادس، یکی از مهم‌ترین موضوعات در نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم، رعایت قانون سقف قرارداد توسط سپاهان بوده است. سپاهان در جریان فصل نقل و انتقالات تابستانی فعال ظاهر شد و توانست با جذب ستاره‌های متعدد، خیلی زود تیمش را آماده حضور در بیست و سومین دوره لیگ برتر کند.

احسان پهلوان، رضا اسدی، رضا شکاری، عیسی آل‌کثیر، کاوه رضایی و هادی محمدی نام‌هایی هستند که استقلال، پرسپولیس، تراکتور و گل‌گهر به دنبال جذب آن‌ها بودند اما مقصد همه‌شان در نهایت به سپاهان ختم شد. علاوه بر این، قرارداد پیام نیازمند با سپاهان دائمی شد. همین نقل و انتقالات پر سر و صدا باعث شد که شائبه رعایت نشدن دستورالعمل سقف قرارداد توسط سپاهان به اوج برسد؛ خصوصا این که سپاهان تنها باشگاه معترض به رقم سقف بودجه بود و به عنوان آخرین باشگاه فرم بودجه‌اش را به سازمان لیگ فوتبال تحویل داد.

در چنین شرایطی مدیران باشگاه سپاهان و در راس آن‌ها، محمدرضا ساکت به فکر تعدیل قراردادهای بازیکنان طلایی‌پوش افتاد تا سقف بودجه ۳۲۵ میلیاردی اعلام شده از سوی این باشگاه رعایت شود. با این حال قراردادهای ارائه شده به سازمان لیگ از سقف بودجه این باشگاه فراتر رفت تا در نتیجه قرارداد دو بازیکن سپاهان ثبت نشود.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار سادس، عیسی آل‌کثیر یکی از بازیکنانی است که قراردادش ثبت نشده است. باشگاه سپاهان با این بازیکن وارد مذاکره شد تا مبلغ قراردادش را تعدیل کند اما تاکنون این بازیکن با کاهش رقم قراردادش موافقت نکرده و به همین دلیل قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ ثبت نشده است و در نتیجه هنوز کارت بازی عیسی آل‌کثیر صادر نشده است.

برخلاف اخباری که مبنی بر ثبت نشدن قرارداد رضا اسدی وجود دارد، بازیکن دیگری که قراردادش ثبت نشده، بازیکن خارجی مدنظر ژوزه مواریس است. باشگاه سپاهان پس از این که با مشکل ثبت قرارداد عیسی آل‌کثیر مواجه شد، هنوز قرارداد این بازیکن خارجی را به سازمان لیگ فوتبال ارائه نکرده تا بتواند مشکل رقم قرارداد این دو بازیکن را با مذاکره حل کند.

برایان دابو، هافبک ۳۱ ساله بورکینافاسویی مدنظر سپاهان است که در تست‌های پزشکی این تیم هم حاضر شده اما سپاهان هنوز رسما حضور او در این تیم اعلام نکرده است. در هر صورت باید دید که سپاهان می‌تواند مشکل فراتر رفتن مجموع قرارداد بازیکنانش از سقف ۳۲۵ میلیاردی را حل کند تا قرارداد دو بازیکن جامانده‌اش را در سازمان لیگ فوتبال ثبت کند یا خیر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *