به کسب بهترین نتایج با فولاد هرمزگان ایمان دارم/به حمایت هواداران نیازمندیم

به کسب بهترین نتایج با فولاد هرمزگان ایمان دارم/به حمایت هواداران نیازمندیم

سادس/هرمزگان سیدمهدی میرجلیلی یکی از ستارگان تیم فوتبال ساحلی ایران در جام ملت‌های آسیا بودکه موفق شد دستکش طلای این مسابقات را از آن خود کند به تیم فولاد هرمزگان پیوست.

این سنگربان ۲۳ ساله یزدی که در رقابت های قهرمانی آسیا با درخشش قابل توجه خود توانست نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند و راهی تیم کریلیا در لیگ برتر روسیه شود عصر امروز با عقد قرارداد رسمی تا پایان لیگ برتر مسابقات فوتبال ساحلی کشور به تیم فولاد هرمزگان پیوست، میرجلیلی که در سال‌های اخیر در باشگاه گساپوش یزد حضور داشت و یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شد، پس از مسابقات بین قاره‌ای با پیشنهادی از تیم کریلیا ساویتو روسیه مواجه شد

دروازه بان ملی پوش کشورمان در جمع خبرنگاران، افزود: از حدود دو هفته پیش تصمیم گرفتم به طور همزمان هم در لیگ روسیه هم در لیگ ایران فعالیت کنم اما با توجه به مخالف کمیته فوتبال ساحلی کشورمان با این موضوع، از طریق مدیر برنامه‌هایم درخواست فسخ قرارداد با باشگاه کریلیا را دادم.

میرجلیلی با اشاره به اینکه خوشبختانه توانستم فسخ قرارداد خود را به طور رسمی دریافت کنم و راهی ایران شوم، عنوان کرد: با توجه به آب و هوای مناسب بندرعباس با کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین امکانات مناسب زیرساختی و نرم‌افزاری باشگاه فولاد هرمزگان به بندرعباس آمدم.

وی با بیان اینکه فولاد هرمزگان در اکثر رشته‌ها در حال فعالیت بوده، خاطرنشان کرد: با توجه به ارزیابی‌هایی که انجام دادم باید گفت که تا سه سال آینده فولاد هرمزگان به یکی از قطب‌های بزرگ ورزش کشور تبدیل خواهد شد.

بهترین دروازه‌بان آسیا با اشاره به اینکه سقف من و سایر بازیکنان رسیدن به رتبه مناسب و کسب بهترین نتایج است، اضافه کرد: تمامی تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم رتبه سومی لیگ برتر فصل جاری مسابقات را از آن خود کنیم.

میرجلیلی در پایان گفت: امیدوارم در بازی‌های نیم فصل دوم حمایت ۱۰۰ در صدی هواداران را داشته باشیم و بتوانیم نتایج خیره‌کننده‌ای به همراه فولاد هرمزگان کسب کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *