به دنبال قهرمانی زودرس نیستیم

به دنبال قهرمانی زودرس نیستیم

سادس/یزد مدیرعامل باشگاه چادرملو با بیان اینکه رویکرد این باشگاه ماندن همیشگی و مدعی قهرمانی شدن است، گفت: به دنبال قهرمانی زودرس و گذرا نیستیم.

«علی عطایی» مدیرعامل باشگاه ورزشی چادرملو در گفت‌وگو با سادس، در خصوص آینده و چشم اندازه مسئولان چادرملو برای تیم داری در لیگ های کشوری گفت: رویکرد چادرملو ماندن همیشگی و مدعی قهرمانی شدن است و رویکر همیشگی خواهد بود؛ امروز عطایی مدیر است و قطعا فردا یک نفر دیگر می‌آید اما همه به دنبال ماندگاری و موفقیت باشگاه هستند.

وی با بیان اینکه ما وقتی زیر ساخت داشته باشیم؛ قطعا ماندگاریمون طولانی خواهد بود و این یک امر طبیعی است؛ گفت: باشگاه دنبال قهرمانی زودرس نیست؛ الان در لیگ برتر والیبال همه جوانب را در نظر گرفتم و بر اساس بودجه‌ای که داشتم تیم تشکیل دادم که حداقل در بین هشت تیم برتر باشیم و به مرحله حذفی برسیم؛ اما اگه تیمی فقط برای قهرمانی زودگذر بسته بودم که قهرمانی بگیرد و با نصب چند بنر تبریک به پایان برسد قطعا هزینه ها افزایش پیدا می‌کرد و ممکن بود به فعالیت های سال آینده باشگاه ضربه وارد شود؛ چون یک دفعه ای یک بودجه هنگفتی میخواهد.

عطایی در خصوص رویکرد تیم داری باشگاه گفت: من اعتقاد دارم اگه قرار تیمی شکل بگیرد باید شکل گیری آن از لیگ های پایین باشد چرا که  طول مدت صعود تیم از لیگ دسته دو به دسته یک و لیگ برتر باعث می‌شود که تیم شخصیت و هویت پیدا کند و این هویت است که باعث می‌شود ماندگاری تیم در لیگ بیشتر ‌شود؛ وگرنه من میتوانستم مستقیم تیم در لیگ برتر تشکیل بدم و قهرمان بشم اما خاصیت آن چی بود؟

مدیرعامل باشگاه چادرملو ادامه داد: اگر من مثلا  در رشته فوتسال در لیگ دسته دو  تیم خریداری کنم می‌توانم نیمی از تیم را با جوانان بومی ببندم؛ چون ترس از سقوط ندارم و همین موضوع است که باعث می‌شود تا جوانان با بازی کردن در همین لیگ دسته دو کشوری اعتماد به نفس به دست آورند.

به دنبال قهرمانی زودرس نیستیم

عطایی در خصوص آینده تیم فوتبال این باشگاه با بیان اینکه حتی شانس صعود به لیگ برتر را داشتیم اما این اتفاق رخ نداد اما به امید خدا امسال این اتفاق رخ خواهد داد؛ گفت: دو نوع مثال داریم؛ یکی مثال خوب و یکی مثال بد؛ چرا همیشه تیم های ضعیف و سقوط کرده را مثال میزنیم؛ چرا از مثال خوب استفاده نمی‌کنم که مثلا یزد و یا حتی شهر اردکان نباید تیم های مثل مثل گل گهر و سپاهان داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه معضلی در فوتبال وجود دارد که پیشونی همه ورزش ها است و آنقدر که به فوتبال توجه می‌شود به رشته های دیگر توجه نمی‌شود؛ به عنوان مثال اگر همین تیم فوتبال چادرملو پارسال به دسته دو سقوط کرده بود تمام افتخارات باشگاه در رشته های دیگه را نادیده میگرفتن و می‌گفتند عطایی مدیر خوبی نبوده چرا که تیم فوتبال سقوط کرد؛ تیمی که حتی من نبسته بودم.

وی همچنین در رابطه به شایعات مطرح شده در مورد هزینه‌های باشگاه‌داری چادرملو اشاره و عنوان کرد: بودجه سال گذشته باشگاه برخلاف اخبار منتشره ۵۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده که برای امسال با توجه به افزایش تیم‌ها و ورود به حوزه زیرساختهای ورزشی در صورت تصویب ۱۴۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به دنبال قهرمانی زودرس نیستیم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *