«پیکان جوانان» مدل ۱۴۰۲ هجومی است

«پیکان جوانان» مدل ۱۴۰۲ هجومی است

سرمربی تیم پیکان تهران وعده داد، تیمش در بازی‌های این فصل هجومی بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سادس، رسول خطیبی، سرمربی پیکان پیش از بازی نخست تیمش در لیگ برتر برابر نساجی افزود: من همیشه سعی کرده‌ام هجومی بازی کنیم و قطعا در بازی فردا برابر تیم نساجی مازندران هم یک شکل هجومی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم هواداران شاهد یک بازی خوب باشند و هر تیمی که تلاش می‌کند و از موقعیت‌ها استفاده می‌کند، برنده بازی باشد؛ امیدوارم تیم پیکان برنده این بازی باشد.

بهترین بازیکنان ایران را دارم

سرمربی تیم پیکان با بیان اینکه بهترین بازیکنان ایران را در این فصل در اختیار دارد، تصریح کرد: معتقدم باشگاه پیکان، بهترین نقل و انتقالات را در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر داشته است و از مسئولان باشگاه پیکان تشکر می‌کنم.

خطیبی اضافه کرد: از زمانی که ما آمدیم، شرایط را برای همه چیز فراهم کردند و ما در آرامش تمرینات‌مان را انجام دادیم.

 فلسفه پیکان جوانگرایی است

وی افزود: بهترین نقل و انتقالات در ایران را تیم پیکان داشته است و همه می‌توانند هزار میلیارد یا ۵۰۰ یا ۳۰۰ میلیارد خرج کند اما فلسفه باشگاه پیکان جوانگرایی و بازیکن‌سازی برای آینده تیم ملی است.

خطیبی گفت: ما با بودجه ۵۰-۶۰ میلیاردی که در اختیار داریم، تیم بستیم که به اندازه قیمت دو بازیکن برخی از تیم‌ها است و به همین دلیل می‌گویم ما بهترین نقل و انتقالات را داشتیم.

وی اضافه کرد: تیمی که برای کشورمان بازیکن‌سازی و سرمایه‌گذاری می‌کند، بهترین نقل و انتقالات را داشته و من فکر می‌کنم باشگاه ما در این زمینه بهترین بوده؛ به طوری که در کنار بازیکنان باتجربه‌، بازیکنان جوان هم جذب کردیم و ان‌شاءالله همه در این فصل این جوان‌ها را می‌بینند و مطمئنم این بازیکنان به تیم‌های بزرگ و حتی تیم ملی خواهند رسید. 

بازی با نساجی تماشاگرپسند خواهد شد

وی با اشاره به اینکه بازی با تیم نساجی مازندران که امسال دربازی های آسیایی نیز نماینده ایران خواهد بود، ساده نیست، گفت:  نساجی امسال تیم خیلی خوب است و با حضور کادرفنی جدید و ترکیبی از بازیکنان سال قبل و بازیکنان جدید، قطعا شاهد بازی خیلی خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *