شوک زودهنگام به آبی‌های لندن

شوک زودهنگام به آبی‌های لندن

چلسی باید بدون مهاجم فرانسوی خود ماه‌ها به میدان برود و به همین دلیل به سراغ خرید یک مهاجم دیگر خواهد رفت.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میرور، کریستوفر انکونکو که در تابستان از لایپزیگ به چلسی رفت، به دلیل مصدومیت چهار ماه از میادین دور خواهد بود. 

این مهاجم پنجشنبه گذشته در بازی دوستانه مقابل بوروسیا دورتموند از ناحیه زانو آسیب جدی دید. این خبر امروز (سه شنبه) پس از بررسی های دقیق توسط چلسی تایید شد. به این ترتیب انکونکو چهار ماه از میادین دور خواهد بود. 

این بازیکن ۲۵ ساله تحت عمل جراحی قرار گرفته و چندین ماه از میادین دور خواهد بود و به همین خاطر احتمالا چلسی در ادامه فصل نقل‌وانتقالات یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد.

این خبر ضربه سنگینی برای چلسی است چرا که انکونکو در پیش فصل نشان داده بود که در فرم خوبی قرار دارد. او فصل قبل همراه با نیکلاس فولکروگ بهترین گلزن بوندسلیگا شد و  ۶۰ میلیون یورو برای آبی‌ها هزینه داشت. انکونکو در دو سال گذشته با لایپزیگ قهرمان جام حذفی آلمان شده بود، اما سال گذشته به دلیل مصدومیت‌های متعدد، ماه‌ها از میادین دور شد و حضور در جام جهانی قطر را هم از دست داد.

به نظر می‌رسد دوشان ولاهوویچ از یوونتوس به زودی از سوی چلسی خریداری شود. ولاهوویچ تابستان ۲۰۱۸ از صربستان راهی ایتالیا شد. چهار سال و نیم پیش، فلورانس تنها ۱.۹۵ میلیون یورو برای خرید او هزینه کرد. در دو فصل اول، مهاجم صربستانی مشکلات جزئی داشت. با این حال، از فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ توانست به‌خوبی خودش را نشان دهد. دو فصل پیش ولاهوویچ در ۳۷ بازی سری آ ۲۱ گل به ثمر رساند تا یوونتوس برای خریدش دست‌ به‌ جیب شود.

چلسی فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با دیدار خانگی مقابل لیورپول آغاز خواهد کرد و هواداران چلسی حساب زیادی روی او باز کرده بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *